掃呢頁CODE去手機

2014年10月14日 星期二

何嘉莉離婚即加入Moiselle任創作總監 做好友陳柏熹嘅左右手 陳柏熹,何嘉莉,




【重新上路】何嘉莉離婚後 擔任創作總監 與好友陳柏熹拍住上

2014-10-14 11:20:00



何嘉莉離婚之後,會喺時裝界大展拳腳。(資料圖片/微博圖片)

相愛很難,要長相思守就更加難,近期圈中離婚消息頻繁,最新嗰單係結婚12年嘅何嘉莉,個仔黃尚恩兩歲,兩公婆分開共同撫養,大家都唔需要擔心,何嘉莉已經鋪後路,而近日有報道指陳柏熹介入何嘉莉婚姻,惟陳柏熹已發嚴正聲明澄清報道。(新聞連結: http://bit.ly/1o8vMdy )

離婚之後,佢就即刻被Moiselle太子爺陳柏熹羅致入公司,安排佢入去做創作總監,head住一班專業設計師,真係有好「錢」途,嚟緊佢師奶轉做OL,過啲晚九朝五嘅生活。

今日有報道就話,何嘉莉同老公離婚原因,係結婚多年同老公感情轉淡,加上老公生意大不如前,所以離婚喎!呢個都似係推理多,anyway,何嘉莉被人問到贍養費佢就唔答,關於新工作同佢就話有個新brand launch,其他嘢一於少理。



(資料圖片)



何嘉莉與鄭希怡及黃伊汶合照。



鍾意就快D Share啦!