掃呢頁CODE去手機

2014年11月14日 星期五

[忽然1周 - 1007] 大台急 call 陳敏之打「性戰」 陳敏之,BKD_S,MW,




老細,對手好強喎!(設計對白)

媽咪姐

大台急 call 陳敏之打「性戰」

港視來勢洶洶,大台高層余詠珊話就話未驚過啫,查實戲劇組嗰邊已經收到老細 order要全力打仗!

但大家有眼睇,近年大台啲劇收視低處未算低,今年就快完,計落都係得《使徒行者》叫做睇得又收得。所以大台欽點《行》劇嘅監製文偉鴻,喺下個月開套關於性嘅新劇嚟迎戰。卡士定咗由新婚嘅陳敏之(同文監製傳過緋聞呢!)做性治療師,張兆輝就做一個處理性障礙嘅社工。而啱啱先向阿 Bob獻出初吻嘅細細粒(陳嘉佳),今次「再下一城」!同「 Benz雄」做一對有性困難嘅老夫少妻。 Well,重口味到咁,怕唔怕觀眾「虛不受補」呀?

如果你以為細細粒同阿 Bob狂咀已經係好重口味,嚟緊呢套性劇,會換上「 Benz雄」,噢!

講時講,咁啱港視劇《大眾情性》,都係以性為題材,由歌手陳柏宇主演,講處男、性障礙女生同性愛老手嘅故事喎。

張兆輝做性社工

張兆輝第一次同敏之合作,女方擺明 sell長腿,輝哥就話自己第一次拍「性」題材,已經同老婆報咗案。講到大台近年收視差,佢就話:「收視我哋管唔到,希望做多啲宣傳啦。」



鍾意就快D Share啦!