掃呢頁CODE去手機

2014年11月28日 星期五

[忽然1周 - 1009] 狂減 35磅着婚紗 細細粒︰我點會嫁唔出 細細粒,MW,




成功減去 35磅嘅細細粒,除咗搣甩痄腮下巴外,條腰仲返番嚟。好在瘦咗都有 D cup胸。

娛樂喧

狂減 35磅着婚紗 細細粒︰我點會嫁唔出

在《老表,你好 hea!》中,陳嘉佳(細細粒)同林盛斌( Bob)有一場重口味的激吻戲,雙肥因而成為熱爆熒幕情侶,在台慶夜大跳辣身舞,玩埋星爺的「巴黎鐵塔反轉再反轉」咀嘴,觀眾唔滯就奇。

未拍過拖的細細粒,最近更為好友獻出第一次:「我拍劇試過着婚紗,但影婚紗相都係第一次。」細細粒收友情價,以 5位數字拍婚紗宣傳照。為咗效果靚,她在兩個月內狂減 35磅,飛甩痄腮面及米芝蓮巨腩,由 244磅減至 209磅。瘦了的她自信爆棚︰「我點會嫁唔出!」








高峰期達 268磅的細細粒,話早排真係肥到自己都驚,她拍《老表》時減到 244磅,當然仲有大把下調空間,她說︰「嗰個 Vivienne(劇集角色)塊面呀,肥到呢……我阿媽見親我都話︰『阿女,你塊面生痄腮呀?』」

米芝蓮 44吋巨腩

今年年中,細細粒為關心妍新歌〈愈來愈正常〉拍 MV,當時痄腮面啖啖肉,在 MV中穿着貼身健身衫,巨腩現形。

痄腮面

今年初,細細粒拍住泰臣在大台嘅綜藝節目扮演吳君如嘅《金雞 sss》

影完婚紗相後,細細粒就轉場到串燒店醫肚!雖然一枱美食,不過她只吃了一隻蝦,一隻鮑魚同一隻扇貝。明嘅,增肥容易減肥難嘛!

擺含春樣生硬

細細粒為了飛甩痄腮面影婚紗相,兩個多月前開始戒口︰「食少啲囉,戒糖戒澱粉,不過一個禮拜會放縱一日,有時食麵有時食麵包,再配合運動,我跑 5分鐘就要停十分鐘。」

拍攝當日,記者買來炸魚蛋、手拍青瓜,正在化妝的細細粒,即時被誘惑,但都是食一兩嚿就停。着起婚紗時,細細粒竟然曲線再現,有番條腰!不過做慣傻大姐的她,首次影婚紗相,要她在鏡頭前擠出甜美笑容,她反而不慣,顯得生硬,更不時伸脷、扁嘴口擘擘:「我好硬咩?我好軟呀!都冇理想嘅情人喺度,咁你又叫我點樣含春去影相呢?」

雖然 Vivienne同郭寶(阿 Bob)是熒幕情侶,不過阿 Bob絕對唔係細細粒杯茶,「我鍾意有酒凹、雙眼皮,最好雙眼圓碌碌,個樣敦厚啲,我唔鍾意靚仔㗎!最好唔好太高,太高會望到佢啲鼻毛好肉酸,我 1米 72,高我少少 173、 174cm……矮過我唔得。(阿 Bob?)……唔好呢啲……得唔得呀!阿 Bob蠱蠱惑惑㗎,其實最緊要唔好介意我肥囉!」原來講來講去,重點都是最後嗰句。

細細粒愛自拍,無時無刻都拎住部電話影相。證明冇女人唔貪靚。

六星期前度身 48D巨胸

個多月前,細細粒到婚紗店度身,當時她上圍有 48D,條腰有 42吋,依家已成功減細一個碼。

細細粒相當怕熱,試婚紗加度身嗰二十分鐘,她已經出晒汗。不過為了減肥,她連最愛的凍飲也戒掉。

自 sell福相嫁得出

細細粒同阿 Bob因合作《老表》而成為熱爆熒幕情侶,劇中佢同阿 Bob有一場激烈的吻戲,呢一吻仲係細細粒嘅初吻。

着住婚紗的細細粒,未有一顆恨嫁的心,「我話俾你聽吖!我未鍾意過人,又未拍過拖,如果要事業定愛情,我絕對唔願意攞事業作愛情嘅賭注囉!我呢啲圓美福相,點會嫁唔出啫!」

拍攝完成後,勒戒兩個多月的細細粒放自己半天假,到串燒店擦餐勁。雖然一枱美食,不過細細粒多次叫記者「食啦、食」自己則只輕嚐淺酌,看來減肥決心極強,她說下個目標是 180磅。

肥出個未來

娛樂圈樣靚身材正嘅靚仔靚女多的是,爭上位真係爭崩頭,而一眾肥妹肥仔,亦利用一身肥膏搵食,殺出一條血路。而細細粒亦憑住搞笑演技,登台、拍劇兼接廣告。早前亦曾與周秀娜齊齊拍瘦身廣告。

肥姐

15歲入行當童星嘅沈殿霞,入行以來拍攝逾百套電影,亦與張德蘭、汪明荃同王愛明組成「四朵金花」。當時因身形肥胖而有「肥肥」之稱,更以「開心果」形象成為大台台柱司儀。

肥貓

鄭則士 21歲參加電影公司培訓班而入行, 85年自編自演《何必有我》,憑戲中「肥貓」一角獲得香港電影金像獎第五屆最佳男主角,之後更拍攝《肥貓流浪記》。

洪金寶

洪金寶 18歲已擔任龍虎武師,第一部任武師的電影《奪命雙劍》,曾獲台灣第一屆金龍獎最佳武術指導。由七十年代至今,他由動作巨星撈到導演,以至電影出品人。 11年憑《葉問 2》奪亞洲電影大獎最佳男配角。



鍾意就快D Share啦!