掃呢頁CODE去手機

2014年11月3日 星期一

韓星廣告身價排行榜 金秀賢1500萬港元天價奪冠 金秀賢,




【短片】【韓流】韓星廣告身價排行榜 金秀賢1500萬港元天價奪冠

2014-11-03 08:20:00



其他影片:>>






【韓流】韓星廣告身價排行榜 金秀賢1500萬港元天價奪冠

韓流係亞洲各地人氣好強勁,唔少廣告品牌都鍾意邀請一線韓星做代言人,除咗提高品牌形象之外,亦能將產品推廣到全亞洲。韓國方面近日公開咗2014年度韓星廣告身價排名榜。

當中憑神劇《來自星星的你》而紅爆燈的金秀賢同死敵李敏鎬和《大長今》女星李英愛,同樣索價10億韓圜(約735萬港元)廣告費,不過若廣告輸出到內地、日本等國家,金秀賢嘅酬勞就加碼至20億韓圜(約1,471萬港元)天價,成為眾星之冠。

至於緊隨三人之後,就有9億韓圜酬金(約661萬港元)嘅韓流天王Rain,演藝圈的夫妻檔張東健同高素榮就索價8億韓圜酬金(約588萬港元),可以索價7億韓圜酬金(約515萬港元)就有全智賢、金妍兒、金泰希等人,而車勝元、張根碩、朴有天等都可以輕易拿到6億韓圜酬金(約441萬港元),可見拍廣告係韓星嘅一個主要收入來源。





李英愛



Rain



全智賢



夫妻檔張東健同高素榮



李敏鎬



金秀賢



鍾意就快D Share啦!