掃呢頁CODE去手機

2014年11月3日 星期一

阿正@RB冒散Band之險同黃淑玲出騷 阿正,黃淑玲,馮庭正,




阿正與黃淑玲首次以情侶檔出騷,阿正笑言要冒好大風險。

next 1/1 pre

黃淑玲出力唱,阿正彈到出晒汗。

next 1/1 pre

黃淑玲愈唱愈興奮。

next 1/1 pre

黃淑玲

next 1/1 pre

阿正

next 1/1 pre

馬來西亞小姐黃淑玲(Sherine)首次以歌手身份與男友RubberBand(RB)成員阿正(馮庭正)情侶檔演出。他們與樂隊Tri-deuces一同在酒品活動Jam歌,令現場氣氛高漲。

阿正笑言為了與Sherine參與此次演出,不惜被隊友指責:「因為RubberBand下星期開演唱會,最近練歌都好忙,不過我仲要分心嚟參加呢個活動,其他隊友都好唔Happy,所以一陣表演完就要即刻衝返去同佢哋練歌。」他坦言自己平時亦喜歡參與這類活動,這次有機會成為表演者,令他感到非常高興。問有否給Sherine分享表演心得?他說:「Sherine每日都好努力練歌,我好少畀意見,夾Band最緊要都係個Feel。」

匿埋屋企飲酒

問到二人平時可有一齊飲酒?Sherine笑說:「平時喺屋企飲吓酒。」問曾否試過飲醉?阿正即笑說:「唔會,我唔係好飲得。」



鍾意就快D Share啦!