掃呢頁CODE去手機

2014年11月11日 星期二

東網獨家:擲30萬請父母豪遊杜拜 李彩華光棍節生日求愛 李彩華,




孝順女李彩華豪攞30萬出嚟,請父母到杜拜旅行。

next 1/1 pre

李彩華請人於手掌上畫花紋。

next 1/1 pre

完成喇!

next 1/1 pre

遊杜拜點少得去沙漠,李彩華就成個喺沙漠跳起,盡顯活潑一面。

next 1/1 pre

李彩華叫大家要落力介紹男仔畀佢識,搞掂會封封大利是畀媒人。

next 1/1 pre

於光棍節生日的李彩華,最想就係告別光棍。

next 1/1 pre

李彩華租了20,000港元的帆船酒店房間予父母豪住。

next 1/1 pre

11月11日31歲生日的李彩華(Rain),有感近年忙於內地工作,甚少陪伴雙親,故有小富婆美譽的她,豪擲30萬港元請父母遊杜拜慶生,除租了兩間每晚房租20,000港元的帆船酒店房間外,又豪買商務機位讓父母舒舒服服遊杜拜。

向大富翁進發

雖然全程豪請、豪玩、豪食、豪飲兼豪住,使費超級「乸脷」,但貴為新一代小富婆的Rain毫不肉赤,今時今日乜都有,芳華正茂的她偏偏欠一個男朋友,令她內心赤赤痛,更揚言「好想告別光棍」:「今年生日有好大感受!以前同人拍拖,因為自己經濟唔好,好怕會做咗人哋嘅負累,到我依家經濟好,啲男仔又唔敢埋身。我好日都唔返香港,好多朋友趁我一返香港就猛介紹男仔我識,次次都安排飯局,但我都係遇唔啱,唉!做女仔真係好難,大家落力啲介紹男仔我識啦,成功嘅一定醒封大利是!(小富婆銀彈覓好姻緣?)又唔好咁講,我向大富翁進發,其實兩個人喺埋一齊最重要內心滿足同價值觀相近。」

入選三十大網上代言人

名利雙收的Rain亦有新的演藝大計:「我代言嘅品牌因為產品暢銷,我入選咗三十大網上代言人,同甄子丹齊名,嗰三十個廣告稍後仲會喺紐約播,我希望趁呢個機會衝出亞洲、邁向國際,做『女版宇宙最強』!」



鍾意就快D Share啦!