掃呢頁CODE去手機

2014年11月22日 星期六

航空公司好幫手 踢爆祖藍亞男一早預支蜜月 祖藍,王祖藍,




【短片】【肉酸酸】航空公司好幫手 踢爆祖藍亞男一早預支蜜月

2014-11-22 02:16:00



其他影片:>>






【肉酸酸】航空公司好幫手 踢爆祖藍亞男一早預支蜜月

「新一代結婚正確次序為: 先蜜月,後計劃婚禮,最後先係求婚,我有無錯呀?」呢個問題,要問王祖藍監製同李亞男先至知喎。

是咁的,兩人於大台台慶日冒住一定風險 (新聞連結: http://bit.ly/1x8DS40 )整咗場大大大大大大大龍鳳求婚記,又喊又笑又跪先至呃得多嗰1點收視咁大把,仲係揀正港視播《選戰》之時求。多咗1點,真係……

但好戲在後頭,之後陸續有證據顯示,其實祖藍一早已向亞男求婚,婚期已定,仲籌備緊細節添。其中有本婚嫁雜誌,原來早已訪問亞男,亞男自爆其實已經籌備緊一啲婚禮細節,佢話考慮喺香港擺酒同計劃喺教堂行禮,仲話會安排喺加拿大嘅屋企人嚟參加婚禮,不過婚禮日期就未定。

今日又有人主動「提供資料」,原來上個月祖藍同亞男已經去咗新西蘭拍《蜜月到訪》,收埋祝福對枕。拿,呢個fb po呢,係一間新西蘭航空公司po嘅,佢就話之前贊助咗大台拍呢個節目,仲去咗皇后鎮(Queenstown)「預支蜜月」,影咗好多sweet嘅相……擺到明就係乘機抽水,但亦有網民質疑,既然拍得呢啲蜜月節目,接受埋婚嫁雜誌訪問講晒準備婚禮細節,點解又要整場大龍鳳呃人話當眾求婚呢?

亦有人話,未求婚拍攝旅遊節目其實冇乜問題,一來兩人冇講過真係度蜜月,只係個節目名。仲話未求婚但都可以有結婚計劃,拍咗拖好耐嘅情侶好多時都先有結婚的計劃後求婚的。有人就回應道:「咁回你一句,邊有人求婚時會係節目度做show咁做,正正經經搵一班朋友一齊俾個驚喜佢,親朋戚友見證下唔係好好多咩?」也有人謂:「啲時序令我好亂……」



呢頭人家求婚成功,嗰頭航空公司即抽水。



未求婚,但去拍蜜月節目?唔係唔得,但你會信嗎?



航空公司抽水發相



都係航空公司抽水發相



賣埋廣告



繼續都係航空公司抽水發相



鍾意就快D Share啦!