掃呢頁CODE去手機

2014年11月22日 星期六

向華勝遺願再拍《賭神》 屬意發哥黃曉明演師徒 曉明,周潤發,發哥,黃曉明,




【短片】【C1頭條】向華勝遺願再拍《賭神》 屬意發哥黃曉明演師徒

2014-11-22 02:04:00



其他影片:>>






【C1頭條】向華勝遺願再拍《賭神》 屬意發哥黃曉明演師徒

向華勝生前一直希望再拍經典電影《賭神》,遺願將由親侄展邦完成,最快明年中開拍。據知,演員屬意黃曉明夥拍周潤發演出。

先後製作過多部經典電影的向華勝,生前曾想再拍永盛電影顛峰時期的代表作《賭神》,目標是可以在內地上映。多番奔走下,電影已經到審批階段,但因為患病令工作都停頓下來,不過其姪向展邦的電影公司將會接手,完成細叔的遺願。

向展邦昨日接受電話訪問時承認將投資開拍《新賭神》一片,他說:「陣容暫時未定實,所以唔講得住。十三叔走嘅時候好安詳,我同阿叔講『一路走好』。」

據知,向華勝生前已屬意黃曉明飾演新賭神,跟周潤發這位神級賭神以師徒關係在銀幕出現,預計最快明年中開拍。其實早在09年向華勝接受本報訪問時,他對當時仍未大紅的曉明已經讚不絕口,他曾說:「我覺得古天樂同黃曉明都係戲路可以好廣嘅演員,特別係黃曉明,假以時日,佢係前途無限。」

對於向華勝的死訊,黃曉明昨回應說:「勝哥是一個傳奇,我有幸於他生前合作過,原本他跟我談及幾部電影的合作,很可惜現在沒機會了,希望他一路走好!」

而周潤發昨在電話中表示很婉惜,更盛讚向華勝是電影奇才:「向生喺八、九十年代拍咗好多唔同類型嘅商業片,令港產片可以衝出海外,令電影更出名同受歡迎。我亦同佢合作過好多戲,佢份人好風趣、幽默、抵死,講嘢滔滔不絕,永遠只有佢講,人哋冇機會插嘴,天南地北乜都講。」有指向華勝遺願是返大陸開拍《賭神》,發哥謂:「用呢個名可以攞到批文咩?得嘅話到時睇劇本囉。」



有指向華勝遺願是返大陸開拍《賭神》,更屬意發哥與黃曉明飾演師徒,對此發哥表示:「用呢個名可以攞到批文咩?得嘅話到時睇劇本囉。」



鍾意就快D Share啦!