掃呢頁CODE去手機

2014年11月25日 星期二

林峯加盟英皇 無綫唔採訪 林峯,英皇,




【方丈份人...】林峯加盟英皇 無綫唔採訪

2014-11-24 22:56:00



(攝影:陳志嵐)

林峯離巢無綫後正式加盟英皇,今日喺灣仔舉行記者會,現場所見大台並冇派記者到場採訪。記者會除邀得陳志雲擔任司儀外,容祖兒亦以大師姐身份代表旗下各藝人出席,而老闆楊受成、吳雨、袁和平、陳木勝、麥兆輝同岑建勳等電影人也現身撐場,場面墟坎。

林峯駕白色林寶堅尼、由性感車模陪伴進場,祖兒喺台上恭賀林峯,佢話:「恭喜你再創雄風(高峰)。」引來全場爆笑,祖兒直言好佩服林峯拍劇咁耐,好捱得,佢話:「我記得當年拍劇真係得番半條人命。」

林峯同吳千語愛得痴纏,今日加盟為點解冇叫女友嚟支持?林峯話:「工作都係分開啲好,其實噚晚自己都好緊張,仲瞓捩頸。」問佢收咗一億酬勞是否要更博命?佢話:「當然要自己已經ready,第一炮會喺音樂上先,大哥話我仲差一隻碟。」而吳君如亦有錄片賀林峯加盟新公司,片段中君如更要林峯拍《12金鴨》一片,林峯話:「自己都有聽呢個傳聞,知道有嘢接洽緊。」會唔會考慮全裸?佢話:「睇吓咩片,呢套係喜劇,角色設定上要落心機。」若然真係接拍《12金鴨》,問千語BB會否反對?林峯話:「工作上嘅嘢我哋互相全力支持。」佢又話之前拍劇冇時間做自己想做的事,依家可以全心全意作準備。

祖兒將會客串《12金鴨》一片,講到會唔會有床戲一嚐林峯嘅「雄風」?佢笑住話:「客串啫,我受唔到,呢排哮喘。」祖兒笑指唔需要試都知林峯雄風勁,佢話:「佢平時喺機場都雄風澟澟。」除咗林峯,祖兒笑言也想見識古天樂嘅雄風。





大師姐容祖兒嚟到現場。



阿Sa拍片恭賀。



吳君如都有拍片恭賀。







不過千語BB冇嚟。





鍾意就快D Share啦!