掃呢頁CODE去手機

2014年11月29日 星期六

阮兆祥撐港視 被TVB飛出東華 港視,阮兆祥,TVB,




阮兆祥撐港視 被TVB飛出東華



其他影片:>>






公然撐港視得罪TVB 祥仔《東華》被out

大台小器,眾所周知。繼早前無綫(TVB)打壓禁廖偉雄開騷扮乜太後,原來一向效忠無綫的阮兆祥,亦因為日前在棟篤笑上力撐王維基的香港電視網絡(HKTV)而辣㷫無綫,慘被秋後算賬。原本祥仔有份為下月《歡樂滿東華》演出,但據可靠消息指出,祥仔前日已被無綫踢出局,取消他演出,看來明年約滿無綫的祥仔,續約一事隨時凍過水!

近年扮嘢扮出位的阮兆祥,上周四在灣仔伊館舉行一連四場首個《阮兆祥2014硬食博覽棟篤笑》,繼之前扮許Sir和齊陰的母親宣傳棟篤笑後,祥仔今次開騷更「肥子華」、Wyman、「下陷BB」和金正恩上身,以搞笑形式論盡娛樂圈熱門話題。不過,今次祥仔最受注目的並非扮嘢功夫,反而是他身為無綫人卻公然力撐港視的言論。



■阮兆祥扮Wyman讚王維基的港視節目有質素。

資料圖片

網民大讚真漢子

在第二場棟篤笑上,祥仔力撐港視說:「有位朋友睇住佢硬食無數次,但係佢依然用香港人打不死嘅精神,等咗59個月,終於得到個牌,嗰個就係王維基!」接着又唱改編歌大讚港視:「無牌,全靠基基手快,電話想踩界,問問是不是人狼大晒,好事即刻破壞,港視高質素不發牌,最好兩台玩晒!」就連當晚擔任嘉賓、盛傳跟無綫高層余詠珊不和的曾志偉,亦在台上踩多腳,指無綫是「天下間最衰嘅電視台。」

當晚祥仔敢言獲網民大讚是真的漢子,雖然事後被問到會否擔心力撐港視而得罪無綫時,祥仔強調歌詞內容客觀,只是唱出大家心態,絕非偏頗任何一方,但據可靠消息指出,祥仔當晚言論引起無綫極度不滿,原本下月6日舉行的《歡樂滿東華》,祥仔獲安排跟關菊英演出歌唱項目,前日祥仔突然被無綫通知取消《東華》演出,卻未有解釋原因,明顯因為祥仔力撐港視而遭秋後算賬。



■原本下月《東華》中,祥仔獲安排跟好友關菊英一起歌唱表演。

資料圖片

原計劃扮余詠珊

據了解,祥仔本計劃在棟篤笑中扮埋余詠珊,以早前余詠珊接受雜誌專訪內容大玩特玩,惟最後祥仔考慮出街後會令對方尷尬,最後打消念頭,改扮黃夏蕙的「下陷BB」,不過最終亦難逃被秋後算賬厄運。明年2月祥仔將約滿無綫,日前他表示會優先考慮續約無綫,但如今看來續約一事分分鐘凍過水。

記者昨日致電祥仔,求證他被《東華》飛出局一事,祥仔未肯回應,只說:「唔好意思,suppose我哋唔應該接受你哋傳媒訪問,同埋我𠵱家做緊嘢,答唔到你,多謝你哋關注,thank you。」今次祥仔棟篤笑是由商台主辦,記者昨致電商台首席智囊陳志雲,對於祥仔因為力撐港視而遭無綫踢出《東華》,陳志雲揚言未有聽聞,並謂:「不過相信唔會嘅,有時啲節目尤其是綜藝節目裏面啲項目,有時都會有最後一分鐘調動,可能係其他原因㗎啫,我唔相信TVB因為佢棟篤笑演出提及過HKTV香港電視,就會唔高興,我諗TVB都會明白,佢做一個棟篤笑都係城中話題,蜻蜓點水式咁提吓,都係好意料中事嚟嘅。」

採訪:魯吉



■扮嘢王阮兆祥上周開棟篤笑扮黃子華講政治,又公然力撐港視,結果辣㷫無綫,被飛出《東華》演出。

資料圖片



■當晚有現身撐場的陳志雲(右)指未有聽聞祥仔被飛出《東華》一事。

資料圖片



■原本祥仔計劃在棟篤笑中扮余詠珊,但最後為免對方尷尬而打消念頭。

資料圖片



鍾意就快D Share啦!