掃呢頁CODE去手機

2014年12月13日 星期六

台慶頒獎禮:林峯「追」擊郭晉安爭視帝 林峯,郭晉安,




林峯隨時有機會從後追上,擊退安仔(右圖左)封視帝,戰況真係愈嚟愈激烈呀!

next 1/1 pre

安仔喺《忠奸人》入面,經常要坐住輪椅做戲,由於難度頗高,故獲同業激賞。

next 1/1 pre

郭晉安呢個樣真係奸到出汁。(《忠奸人》劇照)

next 1/1 pre

黎耀祥喺《名門暗戰》度雖然依然咁好戲,可惜今年遇上成功突破自己嘅勁敵安仔,同埋FANS勁多嘅林峯,要做四屆視帝絕對唔容易。(《名門暗戰》劇照)

next 1/1 pre

林峯喺《使徒行者》嘅演出,都一樣獲到好多讚賞。(《使徒行者》劇照)

next 1/1 pre

陳展鵬(《叛逃》劇照)

next 1/1 pre

王祖藍(中)(《老表,你好Hea!》劇照)

next 1/1 pre

「2014無綫萬千星輝頒獎典禮」將於下星期一舉行,視帝、視后之爭繼續成為熱話,今年視帝由全民投票和全台高層專業評審投票選出,而截止投票時間為頒獎禮當晚九時正。

據知,現階段視帝之爭已進入白熱化階段,《忠奸人》郭晉安的票數暫時領先,僅次其後則為《使徒行者》的林峯。二人票數距離並不太遠,林峯對郭晉安十拿九穩的「視帝」寶座構成一定威脅。而其餘視帝五強為《名門暗戰》的黎耀祥、《叛逃》的陳展鵬和《老表,你好hea!》的王祖藍。

已兩奪「萬千星輝頒獎禮」視帝的郭晉安,暫時可謂佔盡優勢,早前已憑《忠》劇在馬來西亞電視頒獎禮中先拔頭籌,勇奪「馬國視帝」的他,由於在《忠》劇中奸到出汁的演繹與其「好好先生」形象大相徑庭讓人刮目相看,獲大批觀眾支持,成功吸納不少遊離票。另藝員同事對安仔的演出亦是讚賞有加,故亦成功吸納公司同事票數。

林峯有粉絲兵團撐

不過當然,中途殺出的林峯,潛力亦不容忽視。林峯在劇集《使徒行者》中將臥底一角同樣演得出神入化,加上林峯背後擁有一大班死忠粉絲,隨時都可以傾巢而出為偶像出一分力,令視帝人選變數更高

祥仔輸蝕

至於人氣及實力不輸安仔及林峯的黎耀祥,因主演的《名門暗戰》今晚才大結局,加上劇情遲遲未能進入高潮,令其票數相對輸蝕。



鍾意就快D Share啦!