掃呢頁CODE去手機

2014年12月1日 星期一

傅明憲攬仔夜蒲 唔使交代 傅明憲,




傅明憲攬仔夜蒲 唔使交代



其他影片:>>






攬仔high爆 44歲傅明憲:唔使交代

當年與陳加玲同是「開心少女組」的傅明憲,昨日以愛護動物協會會長身份到荃灣出席「和諧社區 你我牠 寵物嘉年華2014」,傅明憲帶同愛犬Fi Fi和獅子頭一同到場。提到前日有獸醫護士在獅子山郊野公園拾獲鴨皮毒餌,避免野狗誤食,怎料被炸傷,她說:「我唔知呀,其實半山一帶都好多人毒狗,真係好危險。」她續說:「我唔明啲人,唔鍾意狗唔養就得啦,點解要花咁多時間部署去做呢啲嘢呢?噚日我去數碼港放狗,Fi Fi飲人哋兜水我已經好擔心。」

本報早前拍到她酒後攬仔,傅明憲笑說:「朋友啫,當日朋友生日,大家高興。」男友莊家彬可有生氣?她說:「佢冇問呀,佢知朋友生日,佢冇嬲,個朋友佢都識嘅。報道都有講啦,我44歲咁大個人喇,出嚟玩吓唔一定要交代嘅。」

採訪:藍文浩

攝影:沈健程



■傅明憲昨帶同兩隻愛犬出席寵物嘉年華。



鍾意就快D Share啦!