掃呢頁CODE去手機

2014年12月27日 星期六

新城勁爆:無歌擸四獎 G.E.M.感恩唔想尋根究底 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,




G.E.M.今年無歌所以無預計出席頒獎禮,因同澳門騷撞期結果趕船搞到遲大到。

next 1/1 pre

無歌擸四獎嘅G.E.M.成為慶功宴上的採訪焦點。

next 1/1 pre

新城台長朱明銳等埋G.E.M.到場先至開始大合照,受寵情度可見一斑。

next 1/1 pre

對於是否實至名歸,G.E.M.表示不會考慮,只希望用歌聲去感動人。

next 1/1 pre

G.E.M.對於連番遲到表示歉意。

next 1/1 pre

G.E.M.送上親手做的曲奇餅作補償禮物。

next 1/1 pre

G.E.M.大晒白滑玉背。

next 1/1 pre

許志安(左起)、鄧紫棋及謝安琪均奪四獎成為大贏家。

next 1/1 pre

G.E.M.努力演出。

next 1/1 pre

新城頒獎禮為了遷就趕船回港的G.E.M.,結果凌晨12時半才結束,一眾歌手即趕到九龍灣出席慶功宴,豈料G.E.M.再次姍姍來遲,凌晨1時45分才現身,比其他歌手足足遲了45分鐘!

一向寵她的新城台長朱明銳特地等G.E.M.到場後才開始大合照儀式,銳哥更在台上話:「依家係一點四十五分,仍然有好多朋友喺到,感受到好多人支持勁爆頒獎禮。」

邊個攞獎我都會好尊重

而阿G.E.M.受訪時表示幸好趕得及搭船回來,開心奪得4個獎,非常珍惜,問道容祖兒缺席是否令她奪獎機會更大?她說:「唔好去定義獎背後嘅定義,祖兒、Eason啲歌我中學都成日聽,佢哋以前攞咗好多獎代表咗好多努力,無論邊個攞我都會好尊重。」

她又表示對獲得4個獎感到意外:「其實我今年係冇歌,今日我都幾意外受邀請嚟新城頒獎禮,因為今年我比較多時間喺比賽同做concert,今日係一個bonus。」

遲到送曲奇補償

問到要其他歌手等她會否不好意思?她說:「其實頒獎禮未完嘅時候我已經嚟咗,用最快速度,如果令大家等得耐咗我都唔好意思。(慶功宴呢?)我一完咗就嚟啦。」但講到她最遲現身和遲足45分鐘,她即問工作人員:「係咩我唔知呀,點解我哋遲咗嚟嘅?我落咗台就返房執個妝,跟住就執嘢嚟。(你比其他歌手遲咗成45分鐘喎。)45分鐘?sorry!我都唔知可以點補償,但我整咗啲曲奇比大家,整咗260塊,盡量希望見到就分比大家。」

無歌有獎唔想尋根究底

講到其他歌手為了等她而被迫在台上拖延時間,她尷尬表示:「咁嚴重?我喺澳門個表演,一早已經定咗,今日(昨日)好準時開騷同完騷,然後即刻趕去碼頭。(新城每年都係26號舉行。)因為今年我冇歌,無諗過仲可以去到頒獎禮,無諗住會受到邀請。(冇歌都有四個獎?)呢個要問銳哥。(你唔好奇?)感恩多過想尋根究底。(會否覺得你的獎非實至名歸?)我覺得實唔實至名歸,都唔係要去肯定嘅一樣嘢。作為歌手最緊要係用歌去感動人,唔係取悅人,所以我趕返嚟都唔係為咗啲獎,因為我有機會表演,所以我好珍惜。」

缺席餘下頒獎禮

問她會否出席其他頒獎禮?她指將全數缺席,她先指叱吒未有邀請她,但否認因曾和該台結怨:「唔係仍然不和,我冇歌點會收到邀請。(另外兩個呢?)港台有邀請我但我去唔到,我都覺得好唔好意思,本來有一part表演係致敬環節好想做,但我撞咗時間唔喺香港 ,唔係搭船可以返到嚟嘅地方,係要搭飛機,無綫嗰個我就開緊concert。」



鍾意就快D Share啦!