掃呢頁CODE去手機

2015年1月15日 星期四

[壹週刊 - 1297] 唔俾一齊過年 莊家彬父趕絕傅明憲 傅明憲,M1,




使唔使咁絕?(設計對白)

探熱針

唔俾一齊過年 莊家彬父趕絕傅明憲

44歲失婚傅明憲一心再戰豪門,為箍實細自己十年的莊士集團太子爺莊家彬,打扮愈趨年輕,更陪玩陪蒲冧埋莊家彬身邊的富二代朋友。可惜拍拖七年,傅明憲卻未能奪取男友父母歡心。

為拆散二人,家人試過經濟封鎖莊家彬,最新趕絕招式,逼他在大時大節返屋企報到交人,所以在剛過去的聖誕及除夕夜,傅明憲只能單拖度過。

大除夕單拖

大除夕,莊父下令莊家彬陪家人,傅明憲只好約朋友倒數,單拖赴會的她一臉落寞。

同朋友狂歡應該好 happy,但男友不在身邊,傅明憲坐友人車離去時黑口黑面。

夜蒲獵男

近期莊家彬受壓要陪家人,傅明憲難耐寂寞周圍蒲,日前在黃百鳴公司活動,她跟一名男士十分好傾,更主動拖住對方。

用盡藉口留人

在剛過去的除夕夜,四十四歲傅明憲悉心打扮,與大班女性朋友夜蒲倒數,平日與她形影不離的男友莊家彬卻全程無影,難怪大時大節,傅明憲還是一臉愁容。

「大除夕, Gigi(傅明憲)約咗班朋友一齊倒數,本來家彬話嚟,但最後都 no show,搞到 Gigi好唔開心。其實家彬父母一直想拆散佢哋,莊家有頭有面,尤其家彬係長子,佢父母梗係想搵個門當戶對嘅新抱,所以用盡招數,例如要家彬大時大節返屋企報到,搵藉口唔俾佢出街,佢父母知 Gigi好着重呢啲日子,專登要佢冇伴又冇癮。」知情人說。

傅明憲和莊家彬不時出 trip預支蜜月,雖然年紀相差十年,仍愛得癡纏。

莊家彬的家族資產達數十億,父親莊紹綏更對他寄予厚望,一直希望他找個門當戶對的女友。

莊家彬(右一)曾帶傅明憲出席菁英會活動,二人關係公開。

喊住箍男友

傅明憲和莊家彬月前外遊,她更放相上 ig晒恩愛。

其實幾年前莊家彬試過被父母經濟封鎖,在壓力下一度向傅明憲提出分手,但見到女友哭哭啼啼,莊家彬才心軟留低。

「當時 Gigi喊住問家彬:『你而家係咪唔要我?』家彬即刻心都軟晒。佢屋企以為閂水喉,個仔就會醒,點知家彬一味拖字訣,到而家都未分手。家彬本身幫家族打理生意,平日代表公司去應酬,身上仙都唔仙吓,咪又係令屋企冇面,最後佢父母屈服,冇再經濟封鎖。佢哋初時以為個仔玩玩吓,點知同 Gigi一拍就拍咗七年,成家人都跌晒眼鏡。」知情人說。

莊家彬父親莊紹綏不滿兒子搭上失婚傅明憲,多年前曾出言詆毀:「呢個世界冇女人咩?我個仔點會同佢!大佬,仲要結咗婚!」

雖然男友對自己不離不棄,但未來老爺落閘,傅明憲要做莊家新抱,難!

成功姊弟戀

姊弟戀雖然難被睇好,但圈中卻有成功例子,開花結果。

王菲 謝霆鋒

03年因張栢芝介入,令年齡相差 12載的王菲、謝霆鋒分手。之後二人各自組織家庭,亦相繼離婚,去年 9月,兩人被發現在王菲北京寓所相對四日四夜,鋒菲戀正式世紀復合。

楊千 丁子高

07年與細自己 5年的丁子高相戀,外界一面倒睇淡,但兩人卻在 09年結婚,翌年再誕下囝囝 Torres,婚姻美滿。

楊怡 羅仲謙

楊怡與細 5年的羅仲謙拍《 On Call 36小時》撻着,拍拖 3年,傳今年 8月拉埋天窗。其實羅仲謙早已搬入楊怡的將軍澳寓所同居,並多次向女友求婚,隨住近年男方事業起飛,最近還以 200萬人仔接拍電影《西遊記之孫悟空三打白骨精》,楊怡終於應承下嫁。



鍾意就快D Share啦!