掃呢頁CODE去手機

2015年1月22日 星期四

[壹週刊 - 1298] 長手尾 惡疾未斷尾 鄧萃雯愈病愈肥 鄧萃雯,M1,




長期服藥令鄧萃雯面部浮腫,身形發脹了兩個碼。

探熱針

長手尾 惡疾未斷尾 鄧萃雯愈病愈肥

自從拍完《金枝貳》,鄧萃雯因為壓力爆煲,加上患過抑鬱症,身體健康逐漸走下坡,去年更證實患上自主神經失調,面、頸浮現紅疹,同時因為淋巴出問題,令頸部出現如雞蛋般大的腫塊。

命仔要緊,昔日是工作狂的鄧萃雯,終於明白健康的重要性,去年中拍罷內地劇後,便一直放假調理身體,早前更相約男友人食飯兼 shopping。但長期受病魔折磨的她,因藥物反應,導致身形及頸部發脹,肥腫難分。

早前鄧萃雯跟一名四眼男,現身又一城食 lunch兼 shopping。

食完飯,鄧萃雯走入護膚品店入貨。

醫生勸告

Shopping期間,男伴在門外耐心守候。

有過抑鬱症,之後淋巴出問題,同時患上自主神經失調,百病纏身的鄧萃雯,明知一切源於工作壓力,要保住健康,快將四十九歲的鄧萃雯決定放下工作,好好調理身體。

「佢以前工作永遠放第一位,而家唔會咁搏命,始終年紀唔細,身邊朋友都勸佢要享受吓,唔好逼得自己太緊,醫生都講到明,佢身體上所有嘅毛病,都係來自壓力,一定要學識放鬆,雯女自己知自己事,最後都肯聽醫生勸籲,就算有 keep住拍劇,都會抽多啲時間去旅行,做義工探訪,返教會傳道,盡量將工作壓力減低。」身邊人透露。

要養尊處優,鄧萃雯坐言起行,日前便相約一名身形肥胖的四眼男,到又一城開餐。去年中拍罷湖南衞視新劇《美人製造》後,休息近半年的鄧萃雯雖然精神不錯,但穿著白色外套的她,體形脹卜卜,肚腩微凸,還驚現雙下巴。

去年五月,鄧萃雯因為淋巴出問題,令頸側出現雞蛋般大的腫塊,事隔半年,腫塊已縮細。

14年 5月

15年 1月

藥物反應

二人先到王府食中菜,心情大好的鄧萃雯唔單只好胃口,同男友人更一直雞啄唔斷,成餐飯不停傾。醫飽肚,二人離開餐廳,鄧萃雯到 L'occitane買護膚品,男友人一直在門外等候,非常好耐性。

心情與體形同時放鬆,原來跟鄧萃雯長期服用西藥有關。

「佢拍完套劇返香港之後,就開始接受治療,因為淋巴同自主神經嘅問題仲未斷尾,要繼續食藥,不過有副作用,所以會出現水腫,其實捱完個療程,再做多啲運動,就會慢慢消腫。」知情人說。

鄧萃雯除咗返教會傳道,更不時參與義工工作。

早前 Sammi開騷,鄧萃雯到紅館捧場,即使穿黑色衫,仍遮不住巨腩。

拍攝《金枝貳》時,鄧萃雯直斥無綫「飛紙仔」,壓力爆煲令她患上自主神經失調。



鍾意就快D Share啦!