掃呢頁CODE去手機

2015年1月22日 星期四

吳浩康求婚成功 鍾舒漫討論婚事 吳浩康,鍾舒漫,




吳浩康與鍾舒漫拍拖兩年人傳出婚訊。

next 1/1 pre

鍾舒漫大讚吳浩康拼搏。

next 1/1 pre

洪卓立(左起)、吳浩康及陳家樂戲內戲外均十分合拍。

next 1/1 pre

陳家樂(左起)、吳浩康拍攝電影《三條友飲醉走》。

next 1/1 pre

中環拍外景。

next 1/1 pre

大唔透玩紙紮車。

next 1/1 pre

吳浩康、洪卓立及陳家樂為英皇新片《三條友飲醉走》拍攝醉酒戲,三人表示片中有近八成場面都是醉酒戲,為求演得投入逼真,不時都會「飲少少」以求入戲,當中與鍾舒漫拍拖兩年、屢次傳出婚訊的吳浩康,接受訪問時「酒後吐真言」,承認已向鍾舒漫求婚成功,但「三分醒」地說:「唔想講太多,因為婚期最快都要明年或後年,如果一切確定後會同大家公布。」

鍾舒漫電話回應時則說:「其實大家都討論過結婚,自己都樂意同佢行下一步,知道佢好保護我,亦都好拼命去工作,相信佢係一個好好嘅(結婚)人選,多謝大家關心。」

洪卓立同湯怡談情嗌困難

而洪卓立在戲中亦奉旨與女友湯怡戲假情真,不過洪卓立反而覺得為難:「戲裏面係我暗戀佢,但因為我哋太熟,依家要扮唔熟,都幾困難!」身為電影初哥的他更笑言:「我哋扮醉戲太多,返轉頭演清醒反而好難!」

衝入紙紮舖鬧事

吳浩康、洪卓立及陳家樂在中環拍攝,場口講述眾人在後巷以多國語言叫囂,又衝入紙紮舖鬧事,百無禁忌將紙紮房車當真車揸兼飲紙紮啤酒等,三人分享「斷片」經歷,洪卓立言:「18歲時同班朋友飲到斷片,事後講返先知,當時旁邊坐咗班有背景人士,好彩人哋知我醉,唔係真係擔心佢哋尋仇!我仲一句肚痛就衝入廁所但係冇閂門,講返起都失禮!」

陳家樂酒醉纏住張家輝

陳家樂則表示曾為向偶像張家輝搭話而飲酒壯膽:「家輝哥係我偶像,佢曾經引薦我參演《保持通話》,有次喺party見到佢,身為小演員嘅我見到偶像,飲咗少少酒壯膽同佢搭話,但後來醉到纏住佢,話好鍾意佢,諗返都好尷尬!」



鍾意就快D Share啦!