掃呢頁CODE去手機

2015年1月18日 星期日

40歲陳山聰玩命 力追24歲港姐陳凱琳 行外母政策 凱琳,陳山聰,山聰,港姐,陳凱琳,




【高危行動】40歲陳山聰玩命 力追24歲港姐陳凱琳 行外母政策

2015-01-18 17:32:00



陳凱琳係大台嘅受保護人物,「四失聰」咁都夠膽出手。(instagram圖片)

40歲陳山聰自從同何超雲分咗手之後,就做咗「四失聰」,有段時間冇工開,就努力練跑,但就被爆佢為咗搲贊助,就想埋長跑常客徐濠縈堆,但就畀阿徐班跑友背後唱佢係「TBB小強」,跑步條財路又冇埋,人生真係迷失。而喺今日就有雜誌報道,話「四失聰」又有新目標,力追出身富貴嘅港姐冠軍陳凱琳(Grace)。

報道指「四失聰」因為追女仔嘅手法過份低裝,所以電視城有唔少人都知佢力追陳凱琳,知情人話,兩人喺新劇中係飾演爺孫,本身唔多對手戲,但陳山聰成日拍完都唔走,等之後嗰場Grace入廠,主動教Grace走位做戲。

呢位知情人士仲話,之前劇組去咗橫店成個月拍外景,Grace媽跟埋去照顧囡囡,陳山聰索性行埋外母政策,成日借意獻殷勤,又主動話帶Grace呢度去嗰度去,飲飲食食兼遊覽車,班幕後都睇得出陳山聰對Grace「寧舍唔同」,就連男方個ig都係咁擺佢同Grace嘅合照;不過Grace就好少擺陳山聰嘅相。

其實依家Grace俾大台力谷,又受到國寶級嘅保護,拍劇又有免咀金牌,陳山聰想高攀,真係好危險,不過佢今日接受本報電話訪問時就否認謂:「笑話,冇回應。」咁係咪好熟落?陳山聰話:「咁我哋一齊拍劇,佢做我曾孫女,大家有太多聯想,都係嗰句啦,新聞係咁。」有否不開心?「冇冇冇。」至於現在感情生活,佢就話:「講咗啦,空白,好忙好忙呀!」



睇嚟真係好危險。(instagram圖片)



(instagram圖片)



(instagram圖片)



鍾意就快D Share啦!