掃呢頁CODE去手機

2015年2月3日 星期二

唐詩詠請洪永城食檸檬 唐詩詠,洪永城,

唐詩詠(左)與高海寧齊齊騷玉臂。


唐詩詠請洪永城食檸檬

唐詩詠、高海寧(高Ling)、謝安琪(Kay)和許冠文等昨晚錄影節目《今晚睇李》,與洪永城關係鬧得熱哄哄的詩詠,問到雙方發展如何?她表示多謝大家關心,但應不會相約情人節食飯,更說:「呢段時間咁危險,唔一定嗰日食,都係簡單啲好。(幾時先答應佢?)等佢儲多啲like先。(外間覺得佢花弗!)佢充滿驚喜,但唔可以正面讚佢。」

談到該節目被指抄外國,詩詠表示可能橋段相似,高Ling亦謂:「最緊要節目畀到大家歡樂,全世界都係咁,唔知邊個抄邊個。」Kay被問到外間指節目大玩屎尿屁,她笑指晚間節目可以直白一點,以輕鬆風格來表達。

至於思捷對節目收到通訊事務管理局七宗投訴,指內容粗鄙無聊及浪費食物,他謂:「一早講咗係咁嘅形式。(畀人話抄足8成!)即係讚我哋,節目有國際級水準。」嘉賓許冠文坦言知思捷有扮他以前的《雙星報喜》,但就建議對方扮回自己,看看效果如何。

洪永城
  • 洪永城
笑匠許冠文(右)與李思捷錄影節目,肯定笑彈不斷。
  • 笑匠許冠文(右)與李思捷錄影節目,肯定笑彈不斷。
謝安琪笑指晚間節目不妨玩得直白一點。
  • 謝安琪笑指晚間節目不妨玩得直白一點。
鍾意就快D Share啦!