掃呢頁CODE去手機

2015年2月10日 星期二

面圓腰粗 以花遮肚 徐若瑄:有些事一個人努力是不會成的.... 徐若瑄,




【短片】【暗示有喜?】面圓腰粗 以花遮肚 徐若瑄:有些事一個人努力是不會成的....

2015-02-10 01:50:00



其他影片:>>






【暗示有喜?】面圓腰粗 以花遮肚 徐若瑄:有些事一個人努力是不會成的....

39歲台灣索爆人妻徐若瑄,去年跟新加坡富商李雲峰登記結婚,婚後屢傳喜訊,但似乎肚皮未有動靜。

不過近日徐若瑄喺facebook上載近照,相中呢位人妻着鬆身衫,孕味極濃,日前佢貼出與母親合照,相中徐若瑄灰色鬆身上衣,露出水桶腰,有網民猜測佢造人成功﹗(新聞連結: http://goo.gl/sYzYX7 )

今午徐若瑄喺facebook上載咗一張相,相中佢身穿紅色裙,手執鮮花遮肚,俏面圓潤不少,手臂及腰肢亦「粗壯」咗,徐若瑄留言字句似暗示有喜,佢話:「有些事,一個人努力是不會成的,要兩個人有默契、有共識、相愛、相讓、相扶持,才能創造出想要的幸福,謝謝大家的祝福,徐小V都收到了!我也祝你們一定要狠狠地幸福!」

到晚上徐若瑄再貼咗張睇喺海洋館睇魚嘅背面照,仲留言話:「很有Fu(feel)」



(徐若瑄facebook圖片)



日前徐若瑄與媽咪合照,徐若瑄被發現腰粗面圓。(徐若瑄facebook圖片)



不少網民及粉絲留言都猜測徐若瑄係咪懷孕。(徐若瑄facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!