掃呢頁CODE去手機

2015年3月28日 星期六

謝安琪拍劇狂NG?鄭嘉穎:歌手較顧形象 嘉穎,謝安琪,鄭嘉穎,



嘉穎話歌手同演員唔同,較顧形象,不過都明白Kay係演戲上係新人。

next 1/1 pre

嘉穎仲話唔可以期望一個新人唔NG。

next 1/1 pre

楊秀惠

next 1/1 pre

《天眼》台前幕後一邊睇結局一邊吃飯。

next 1/1 pre

今期《好報》爆謝安琪狂NG搞到陸永黑面。(資料圖片)

next 1/1 pre

黎耀祥(資料圖片)

next 1/1 pre

黃嘉樂(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人鄭嘉穎晚上請一班劇集《天眼》的台前幕後工作人員一邊睇結局一邊吃飯。剛在成都回來的嘉穎略現疲憊,他直言:「我有時差,因為我依家日日早上先瞓,但今朝早有活動,同埋今晚只係簡單食飯睇大結局。」

提到嘉穎有份拍攝的劇集《殭》被指抄襲《我和殭屍有個約會》、《美麗有罪》等劇。嘉穎對此笑言:「依個係我哋TVB強項,不嬲都係咁,唔係依套先開始。當然有少少類似就梗係有,出嚟內容唔一樣咪得。(你拍嘅時候有無覺得似?)我唔覺,可能真係有深夜食堂咁嘅景,但講嘅內容唔同,大家唔需要大驚小怪,慣好正常!(有無覺得公司嘅劇要畀啲創意?)唔係我嘅管核範圍,我只要做好個角色,依啲要同監製傾。」

黎耀祥NG時拍爛手

另外,問到有指同劇嘅謝安琪(Kay)狂NG,係咪導致陸永黑面?嘉穎就直言:「我無見過陸永黑面,我都成日NG啦,有咩出奇?NG最少就是黎耀祥,11、12年前我同佢拍《飛短留長父子兵》,條友無NG過,黃嘉樂嗰陣做我細佬,我哋條氣唔順,終於等到祥仔NG,我哋即刻拍晒手。(有否覺得Kay係新人無經驗?)正常,我哋唔可以期望一個新人唔NG,黎耀祥世界得一個,全TVB得一個黎耀祥,NG好正常,唔好大驚小怪。(有指佢因為貪靚而搞到NG?)作為歌手同演員,拍嘅角度有少少不同,歌手比較顧形象,佢哋唔係全職演員,只係客串。」

鍾意就快D Share啦!