掃呢頁CODE去手機

2015年4月23日 星期四

19歲保險妹拒警求愛 媾佢就要辭職





其他影片:>>






「港女謝絕黑警男友Say No to Dirty Cops」的專頁一出,得到大量港女支持。今年十九歲的保險業文員心怡,雖然沒有拍攝性感相放上專頁,但佢都覺得呢班港女好勇敢。

心怡自言在雨傘運動中,在金鐘龍和道瞓足七十日,親歷警察一日比一日暴力,她憶述:「警察如滅蟲般,拿着胡椒噴霧當殺曱甴咁去狂噴,究竟想驅散,抑或想傷害市民身體呢?即係人類打人類呀!虐畜都要坐監啦,更何況你而家打人?」

她對警察的信心蕩然無存,「叫警察保護自己,仲困難過自己保護自己,佢可能會考慮吓你係藍絲定黃絲先去幫,我覺得暗角打人嘅黑警,做佢哋親人或另一半簡直係羞恥!」

她更揚言提醒港女們,不要因為警察的穩定收入和福利或着數多,而揀黑警男友,「應該考慮清楚大家是否擁有共同價值觀,不應將警察的利益福利放得太大。」

心怡自信滿滿地說:「睇吓佢有幾鍾意我,如果佢鍾意我,放棄咩都得,唔一定警察先有穩定人工,佢可轉工或者讀番書進修,去攞到呢個理想收入。可以轉做消防員或救護員,但一定唔可以係藍絲。」
鍾意就快D Share啦!