掃呢頁CODE去手機

2015年4月8日 星期三

手快有 陳山聰又南爭食處女肉 鄭嘉穎獨贏陳凱琳 [FACE - 411] 凱琳,陳山聰,山聰,又南,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,MF,



據知鬼妹仔性格嘅陳凱琳,私底下都享受被仔圍嘅感覺,不過最終都係情歸 44歲嘅鄭嘉穎,品味都算特別!

真面目

手快有 陳山聰又南爭食處女肉 鄭嘉穎獨贏陳凱琳

近十年至索港姐陳凱琳( Grace),樣靚兼家底豐厚,身邊冇兵仔服侍先係奇聞!

所謂好嘢多人爭!大台新劇《殭》已有老中青三男陳山聰、黃又南同鄭嘉穎同時間𥄫中陳凱琳,不過「薑」始終都係老嘅辣,大師兄上身嘅鄭嘉穎扮專業加埋貼身教戲冧招攻勢,最終成功得米!大陳凱琳 21年? No problem!

至索港姐冠軍陳凱琳唔只個樣省鏡,連電力都有番咁上下!合作過嘅男藝人好多都避唔過佢隻電眼,早前連人夫張繼聰都同佢傳過緋聞,就知陳凱琳電力有幾勁!

鄭嘉穎貴為視帝,教後輩新人做戲理所當然,兩位兵仔學嘢

陳山聰同陳凱琳合作過劇集《張保仔》,男方為奪女方歡心,行外母政策,每次喺片場見到陳媽媽都必定大賣口乖。網上圖片

陳凱琳初入娛圈,陳媽媽都唔太放心,拍劇都總會傍實左右,不過喺新劇《殭》已經再見唔到蹤影。

行外母政策

陳凱琳身為大台重點栽培花旦,現忙緊新劇《殭》拍攝,最近就爆出上鄭嘉穎屋企密會兩個鐘,原來仲有同劇嘅陳山聰和黃又南都曾出招搶女。之前已經喺《張保仔》合作過的陳山聰,今次繼續行外母政策,不過陳凱琳媽媽喺新劇中已經冇再跟出跟入,加上陳山聰底太花,陳媽媽晨早落定閘,陳山聰又衰多次。

至於黃又南同陳凱琳首次合作,喺唔清楚對方家底下,諗住用專車接送服務取悅女方歡心,但係女方已經有專車司機,如意算盤同樣打唔響。

黃又南一心諗住專車接送可以加分,不過估唔到女方原來有司機接送服務,冧女招數泡湯。

對住近十年最索港組陳凱琳,首次合作嘅黃又南都中埋招,證明電力好強勁㗎!網上圖片

陳山聰、黃又南、鄭嘉穎同陳凱琳都係同劇演員,雖然三個同時睇中陳凱琳,不過鄭嘉穎勝在有地位同角色有感情戲份,最終咪得米囉!網上圖片

陳父:理唔到

據知鄭嘉穎眼見陳山聰同黃又南對住陳凱琳虎視眈眈,試過喺片場大師兄上身,扮正經叫又南「唔好騷擾人」,自己就食住同陳凱琳有感情線嘅機會,以教戲為名,暗地裏逐步逐步冧盡女方心。據知鬼妹仔性格的陳凱琳都好享受被仔圍,對住鄭嘉穎仲開晒綠燈,畀晒機會。

週一( 6日),陳爸爸送完愛女陳凱琳返大台,回應女兒拍拖一事,笑晒說:「唔係拍拖。(鄭嘉穎年紀大一倍,驚唔驚?)佢𠵱家都冇話拍拖,等佢自己揸主意啦。(對嘉穎印象?)吓,我都唔係好熟。(驚唔驚阿女同圈中人來往?)佢拍親劇都會同人傳,我都理唔到咁多。」

真係好搶手

想食天鵝肉又點只得三個,陳凱琳出道一年,幾乎合作親都有緋聞傳,想宣傳真係幫到手呀!

大隻仔溫家偉同陳凱琳因拍飲食節目而相熟,加上兩個鬼聲鬼氣,好快就傳出緋聞,不過兩個之後受到大台捧打鴛鴦拆散,大隻仔最近亦發展同吳若希的新戀情。網上圖片

陳凱琳同陳展鵬合作《張保仔》而傳出緋聞,鬼妹仔性格嘅陳凱琳仲同「煎 pang」玩到變黐頭芒,不過又係流料一單。

因合作《四個女仔三個 BAR》而同張繼聰傳緋聞,不過有傳老婆謝安琪施壓過後,張繼聰都刻意同陳凱琳保持距離。網上圖片

鍾意就快D Share啦!