掃呢頁CODE去手機

2015年5月1日 星期五

秋官寸阿姐咪嘴 [忽然1周 - 1031] 阿姐,鄭少秋,秋官,汪明荃,MW,



台下藐嘴

私底下,秋官卻不滿阿姐經常在唱歌時奉旨咪嘴。曾當眾揶揄要對方與自己一同唱 live,因而與阿姐存有芥蒂。

打頭陣

秋官寸阿姐咪嘴

《大時代》熱播,除飾演玲姐的藍潔瑛受關注外,飾演丁蟹嘅鄭少秋同樣熱爆。神劇中,丁蟹遇神殺神打橫行。現實中,鄭少秋同樣是非不絕,繼與劉松仁結怨多年,本刊日前收到消息,指他連阿姐都唔俾面,當眾寸她咪嘴,人 hit的確是非多。









台上合拍

阿姐和鄭少秋在《 Sunday靚聲王》節目中,經常要孖實合唱經典歌,表現合拍。

日前秋官與汪阿姐錄影節目《 Sunday靚聲王》時,秋官大膽到當着工作人員面前寸阿姐「咪嘴」,「點解我同阿姐你都係主持,阿姐你成日都可以咪嘴?點解我次次都要唱 live?點解唔可以俾我咪嘴?我恨同你唱 live好耐」有阿姐的 fans透露:「我哋係阿姐 fans,知道唱 live向來係佢死穴。因為阿姐唔夠氣,個個都知,秋官同阿姐幾十年拍檔,冇諗過佢會攞出嚟講。唔通丁蟹真係咁巴閉!」

結怨 40年

除了阿姐外,鄭少秋近日亦傳出與劉松仁因爭女和爭戲份,結怨 40年。

丁蟹點會唔巴閉,他幾拳打到方進新變傻佬,待他康復少少,又「唔小心」一拳送他歸西。這場戲之後,有傳現實中二人因此結怨。

據知當年劉松仁演繹傻仔一角備受讚賞,他全身痙攣乞求報紙檔老闆唔好炒魷一場戲十分賺人熱淚,但仍被丁蟹的躁狂角色搶晒鏡。早在 77年,劉松仁演出招牌作《陸小鳳之決戰前夕》,大台刻意安插秋官客串做葉孤城,兩男又因爭與阿姐演對手戲而互有心病,從此二人再冇合作。日前劉松仁出席活動時亦語帶酸溜溜:「最正嘅(花旦)都係佢合作晒,我輸晒!我哋私下冇聯絡。」

鍾意就快D Share啦!