掃呢頁CODE去手機

2015年5月1日 星期五

撇周永恒 Ruby 重新出發 [忽然1周 - 1031] Ruby,周永恒,劉伊靜,MW,



依家學品酒嘅 Ruby,上堂好留心抄 note,仲同同學相處融洽㖭。

媽咪姐

撇周永恒 Ruby 重新出發

港視小花劉伊靜( Ruby)舊年介入阿 Yu同周永恒婚姻,搞到滿城風雨。早排睇佢 Instagram仲好灰爆,不過成功撇周永恒後,就不時出走散心,最近仲搵到新目標,停工多月嘅佢重投幕前外,仲報咗「國際品酒師課程」,學番一門手藝咁話。媽咪姐打去關心吓佢近況, Ruby話:「最近都係忙緊公司嘅嘢,間唔中有去內地幫電視台拍化妝同美容節目,自己又進修紅酒師牌,希望有日可以做到」再問佢有無同周永恒聯絡, Ruby就即刻落閘:「關於佢嘅嘢我唔會再回應㗎啦!」唔再提舊事,重新出發都係好事嚟嘅。

前幾日, Ruby考到 level 1嘅品酒證書,開心到喺 ig同人分享。

舊年 Ruby同周永恒愛得癡纏,搞到冇工開。 Ruby甩拖後識諗咗,會為自己前途打算。

鍾意就快D Share啦!