掃呢頁CODE去手機

2015年5月25日 星期一

我愛發哥 第6集:向阿佘自爆被摑經歷 娛樂,發哥,我愛發哥,佘詩曼,阿佘,周潤發,



影帝同視后咁精彩嘅交流,唔係唔睇呀?!

next 1/1 pre

阿佘一嚟就大讚發哥。

next 1/1 pre

阿佘好佩服發哥keep到塊面咁firm。

next 1/1 pre

發哥今次嘅回覆,依然貫徹佢風趣嘅style。

next 1/1 pre

發哥咁講,好明顯係幽阿佘一默。

next 1/1 pre

發哥點解無端端咁講?當然要睇《我愛發哥》

next 1/1 pre

阿佘嘅表情,已經話咗畀大家知,佢有幾興奮

next 1/1 pre

對於獲發哥神回,阿佘感覺仿如小學生貼堂一樣咁興奮。

next 1/1 pre

阿佘話佢都好想同發哥合作,相信呢個係好多藝人嘅心聲。

next 1/1 pre

《使徒行者》劇照。

next 1/1 pre

神級影帝周潤發深得老中青影迷歡迎,全港市民都以能與發哥合照為榮。《東網巨星》在5月18日起推出熱爆特備節目《我愛發哥》,邀得25位當紅偶像與發哥隔空交流,發哥的答案字字珠璣,有創意又具啟發性,就連影帝任達華、歌神陳奕迅、最靚港姐李嘉欣及視后楊怡等,都大讚專題概念創新,讓大家以全新角度了解這位神級偶像!

休息兩日,第6集《我愛發哥》今日繼續播出,今集嘉賓是兩屆視后佘詩曼!演技已獲肯定的阿佘,大讚發哥是其心目中的No.1萬能演員,演各種角色都入型入格。阿佘亦經常為拍戲改變形象,貪靚的她最想問發哥如何Keep住肌膚緊緻:「我想知發哥為拍嘢有時要增肥,有時又要減肥,點解塊面仲咁Firm?」

影帝視后爆笑交流

發哥的神來回覆當然令人笑爆嘴,原來發哥為保持靚樣,「忍辱多年」兼付出極大代價,更自爆不為人知的被摑內幕:「摑完左邊摑右邊!」究竟點解?想知就即上《東網巨星》App收睇最新一集發哥仲讚阿佘演戲吸引,直言已留意對方多年,由對方第一套劇開始,到《公主嫁到》、《宮心計》直到去年的《使徒行者》等,發哥更搞笑表示想踢走林峯跟阿佘做拍檔!

繼阿佘之後,將有多位紅星粉墨登場與發哥對話,包括形象健康的女星鄧麗欣(Stephy)、近年捱出頭來的藝員兼歌手鄭俊弘(Fred)、人氣歌手許廷鏗以及歌影兩棲女星薛凱琪(Fiona),眾人均對發哥非常好奇,發哥的答案亦保證有驚喜!

要茶餘飯後有話題,大家千祈不要錯過《我愛發哥》專輯,即刻Download《東網巨星》App收睇

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!