掃呢頁CODE去手機

2015年5月25日 星期一

驚被雪藏!艾美琦寫真刪內幕唔爆料 娛樂,艾美琦,



原來艾美琦本身寫咗啲鮮為人知嘅事,但係就被經理人阻止所以刪除咗。

next 1/1 pre

Amy笑言驚被雪藏,所以都係唔講喇!

next 1/1 pre

Amy(右)同Icy齊齊北上搵錢。

next 1/1 pre

Amy(左)同Icy透露之前喺電台錄音時嘅怪事!

next 1/1 pre

o靚模艾美琦(Amy)密實封胸出席佛店開幕活動,同場的還有將一同北上合作搵銀的新城主持恐怖熱線的DJ楊穎妍(Icy)。早前Amy與Icy到新城錄音室錄節目期間遇到怪事,Icy透露:「當時我哋係headphone度聽到怪聲,每個人聽到嘅都唔同,有小朋友聲、女人聲,有朋友仲見到有個影。當晚有個嘉賓有陰陽眼,所以佢見到之後我哋即刻暫停個錄音。」Amy更揚言當時感覺到有人拍她膊頭。之後Amy又透露該朋友指是Amy把「他」惹回來的,Amy說:「可能之前喺內地酒店惹返來,我哋摸張床係乾,但坐落去係濕,所以嗰晚我哋瞓同一張床。」

另外,早前表示要在今年書展推出個人文字寫真的Amy,坦言文字寫真未必能趕上書展推出而感到不開心:「本身都完成七七八八,但因為版面嘅修改,本書爆得太多太大獲,經理人睇咗之後怕出街之後惹來更多是非,所以依家要將一啲內幕嘢刪除。(經理人唔係一早知?)冇,我之前同代筆溝通。(咁依家講刪咗咩內容。)唔講,我驚佢雪藏我。希望趕到7月份出,唔係就8月份。」

鍾意就快D Share啦!