掃呢頁CODE去手機

2015年6月16日 星期二

荔園趕工 恐龍屋旋轉木馬現真身 政治時事,





其他影片:>>






日前荔園就舉行記者會,就可以見到滑稽恐龍屋嘅恐龍頭,係喇,得個頭。今日呢,個恐龍頭已經經黐咗上恐龍身度喇!呢隻恐龍,其實係滑梯嚟嘅,約三層樓高左右,瀡一次要4個代幣,一個代幣10蚊,即係40蚊瀡一次啦。

今次嘅恐龍屋同以前嘅恐龍屋有啲唔同,以前嘅恐龍屋個樣比較凶惡,如果大家有睇過周星馳嘅《回魂夜》,就會記得當年星爺話自己點解咁大膽:「四歲嗰年見過傳說中嘅尼斯湖水怪。」當時星爺口中嘅尼斯湖水怪,就係當年荔園嘅恐龍屋喇。不過今次恐龍屋個樣就比較滑稽啲!

除咗恐龍屋,有淘氣小木馬(即係旋轉木馬)。啲馬仔都好cute cute,好似短腳馬仔咁,仲有啲瞓咗喺爛地,未砌上去。成人玩一次需要4個代幣。

如果想睇更多荔園嘅設施,詳看另文。

有成三、四層樓高。
恐龍條尾!
旋轉木馬仲趕緊工。
(荔園.集體回憶facebook專頁圖片)
當年嘅旋轉木馬。(荔園.集體回憶facebook專頁圖片) 當年喺回魂夜入面嘅恐龍屋。 個樣係唔同咗嘅。
鍾意就快D Share啦!