掃呢頁CODE去手機

2015年6月16日 星期二

球王病逝 克勤懷念胡國雄爽朗玩得 克勤,李克勤,



球王病逝 克勤懷念胡國雄爽朗玩得



其他影片:>>






一代球王病逝 克勤懷念胡國雄爽朗又玩得

香港一代球王胡國雄昨日凌晨因癌病逝世,終年66歲。人稱「大頭仔」的胡國雄一生不僅與足球圈中人相熟,退役後更是香港明星足球隊的中堅分子,經常跟譚詠麟(阿倫)、曾志偉、李克勤和梁漢文等一班明星足球隊隊友馳騁足球場。阿倫、克勤、梁漢文等一班戰友懷念當日跟胡國雄球場上並肩作戰點滴,盛讚胡國雄傳波技術出神入化;克勤指胡國雄又爽朗又玩得,並謂:「希望佢去到另一個世界都好開心踢波,搵埋尹佬(尹志強)一齊。」

胡國雄昨日凌晨因癌病逝世,香港球壇失去了一位極具代表性的靈魂人物,譚詠麟、陳百祥、曾志偉、李克勤和梁漢文等香港明星足球隊成員,也失去一位曾並肩作戰的好友。胡國雄80年代退役後加盟香港明星足球隊,負責中場位置,早年不時跟阿倫、陳百祥、曾志偉、李克勤等馳騁足球場,雖然過去十年胡國雄已甚少落場踢波,但仍不時跟眾明星足球隊好友飯局聚會,胡國雄離世,一班昔日戰友均深表難過。



【1949-2015年】■一代球王胡國雄昨日凌晨病逝,其出神入化的傳球技術及球場上風采,將永遠留在香港球迷心中。

阿倫:過波技術高

克勤昨日出席尖沙嘴的演唱會記招時,透露前晚一直有留意胡國雄情況,直至凌晨獲悉對方離世,深感難過。克勤說:「之前略略知道佢病情,我細個有睇胡國雄踢波,我以前係擁南躉,佢係精工,當時係敵對,但我對佢球技、球品係五體投地。到佢退休之後,佢同明星足球隊一齊出外比賽,發覺佢係好玩得嘅人。好記得有次喺飛機見過一篤剃鬚膏擺喺佢個頭,邊個整我唔知,佢就瞓咗覺。佢係一個好玩得好爽朗嘅球壇前輩,同佢踢波,無論我走去邊,佢個波都交到我腳前面,好厲害。每個喜歡足球嘅人聽到呢個消息都唔開心,希望佢去到另一個世界都好開心踢波,或者搵埋尹佬一齊踢波。」

跟胡國雄相交多年的阿倫昨說:「香港除咗我爸爸嗰代球員,我覺得張子岱同胡國雄傳波同過波嘅技術係神乎其技,永遠喺人哋死腳腳邊過,技術高超。我曾經係精工82球迷會會長,同好多球迷都話,只要嗰場球賽開場15分鐘,胡國雄帶波過半場入禁區,嗰場波就一定贏。」



■胡國雄大前年與譚詠麟、曾志偉、陳百祥及精工班主黃創山出席精工82三十周年晚宴。



■李克勤昨大讚胡國雄性格爽朗,球場外是個十分玩得之人。



■今年3月胡國雄(中)跟資深足球評述員何鑑江(右)出席精工82活動時明顯消瘦不少。

梁漢文:求佢落場

梁漢文舅父尹志強曾是胡國雄好拍檔兼好友,熱愛足球的他從小便視胡國雄為偶像,梁漢文說:「希望佢喺另一世界搵到以前波友,繼續享受佢嘅足球。佢係我好欣賞嘅香港足球先生,之後因為明星足球隊同佢接觸多咗,覺得佢好有親切感,因為98年跟佢同明星足球隊去法國睇世界盃,嗰次同佢溝通多咗,平日佢份人好沉默寡言,識耐咗發現佢講嘢語調好豪氣,好有親切感。」

梁漢文續說:「我成日問佢以前踢波嘅嘢,自己細個成日入場睇佢同舅父踢波,又問佢以前點樣練波。佢落場比賽,有時唔係好舒服、感冒唔係好想踢,教練都出盡辦法求佢,因為佢對球隊實在太重要,記得佢曾經試過好病,冇乜力唔係好想踢,結果俾人求到落場支持球隊,呢個證明佢喺球隊嘅重要性。第一次同佢踢波深刻到不得了,好似發緊夢,記得佢畀直線我入波,真係呢世難忘。」

米雪是明星足球隊啦啦隊成員,也是「亞洲第一中鋒」尹志強的女友,尹志強生前跟胡國雄交情不淺,身在內地工作的米雪昨日在電話中獲悉胡國雄病逝時,感到愕然和難過:「你講畀我聽先知,同尹佬一樣懷念佢,佢哋好老友,最難忘佢哋嗰種兄弟情,佢好幫兄弟,好爽、好有義氣。」



■梁漢文(右)寄望胡國雄去到另一個世界,繼續開心踢波。微博圖片

林敏驄後腳學到足

吳國敬也曾跟胡國雄做波友,他大讚對方是個出色球員,指早期胡國雄會「踢兩腳」,其後身體欠佳而較少落場,但就不時跟對方食飯碰面,他說:「佢好隨和,我好尊重佢,香港球王當之無愧。希望佢家人節哀順變,我哋好懷念佢。」林敏驄亦大讚胡國雄是天才和最好波之人:「我所有後腳都係學佢,佢係唯一讚過我嘅球王。印象中,佢以前成日都擔住支煙練波,天才波啟蒙咗我。佢早年都有出嚟跟大家食飯同睇我哋踢波。佢話唔踢就唔踢,好有型!」

採訪:馬建華、魯吉、皓騫

攝影:陳俊強



■胡國雄五年前與眾球場上戰友及明星足球隊成員送別尹志強,想不到他昨日也因癌病離世。

【全城悼念】李珊珊:個個崇拜佢

一代球王胡國雄昨日凌晨離世,終年66歲,他出神入化的球技以及為人樂道的球品,都活在球迷及一班圈中好友心中,永垂不朽。

李珊珊:

我成班朋友係足球圈嘅人,所以同佢會接觸到,有段時間都經常見面飲酒食飯,但近呢五、六年冇乜機會見。生老病死係必經階段,但好唔捨得囉,希望大家會搞番啲活動紀念佢。佢喺我眼中係個偉大球員,好有王者風範,佢好得到朋友認同,個個都好尊重佢、崇拜佢。

范振鋒:

識咗大佬(胡國雄)都20年,我哋仲試過一齊去德國睇世界盃,我同大佬又落場踢過波,佢腳法好勁,除咗踢波叻,猜枚都冇輸,佢擅長猜發財枚,我唔夠佢猜,大佬話就我猜十五二十,佢個人好幽默好好玩,聽到佢死訊,我好難過。

黃杏秀:

大頭哥,你是香港足球界的英雄。

阮兆祥:

他是我兒時的偶像,他是四屆香港足球先生,他是我心中的香港球王,他的球技甚至獲得外國球星的稱讚……胡國雄先生,一路好走……

黃貫中:

胡國雄先生,願你一路走好 !

李力持:

香港球王胡國雄好波,永遠懷念傑出前輩戰士英雄。

苗僑偉及戚美珍:

香港的一代球星!他代表香港足球輝煌年代,他的足球「插花」技術無人能及,他是香港永遠的球王!胡國雄先生一路好走。

鍾意就快D Share啦!