掃呢頁CODE去手機

2015年6月7日 星期日

直擊星晨一雀三味團 花雀是... 政治時事,





其他影片:>>






禾花雀一向是廣東人至愛,就連本港星晨旅遊早前都推出團費79元的「一雀三味宴」一天美食團作招徠,更在宣傳單張附有貌似禾花雀菜式相片,以薑葱、豉油王及椒鹽花雀作菜單。《蘋果》記者參加了其中一團,卻發現「花雀宴」竟是乳鴿,不少團友大呻搵笨。

「等陣中午食嘅係兩個星期大嘅乳鴿,中山客家人叫BB鴿做花雀。」內地導遊文仔在羅湖口岸及深圳灣口岸,先後接了23名本港團友上旅遊巴,介紹行程前先聲明「一雀三味宴」的「雀」實際是乳鴿;絕大部份為長者的團友幾乎同時爆出失望的聲音:「嘩!有冇搞錯,乳鴿當花雀!」

負責接待「一雀三味宴」中山蘆葦大觀園餐廳的侍應,對BB鴿稱做花雀則不敢苟同,「乳鴿就係乳鴿啦,禾花雀就係禾花雀,點會一樣呢?」記者多番追問下,原本指乳鴿與禾花雀不同的餐廳負責人,得悉導遊將「BB鴿即花雀」解釋後即改口稱:「乳鴿都係雀仔嘅一種!」

對於乳鴿變花雀,導遊文仔稱:「確係有客人詐型話玩文字遊戲,呢啲就係文化差異囉!不過中山客家人真係叫兩個星期大的乳鴿做花雀喎!」對於導遊的辯解,大部份團友雖然覺得「搵笨」,但因團費平都接受:「70幾蚊車出車入,又有兩餐,明知搵笨都算」不過仍有部份長者不滿說:「我真係以為係禾花雀,我都覺得俾人呃咗㗎!」記者昨日再向星晨旅遊了解,知道該「花雀宴」團推廣已結束。

記者事後在中山、順德、南海、番禺、三水等三鳥市場及客家人聚居地了解,發現答案都是「乳鴿就係乳鴿,花雀就係花雀,兩樣嘢!」

有團友甚至帶同本報較早前的報道來參加,不料原來禾花雀變成乳鴿。 不少團友事後都呻搵笨。 團友指星晨的宣傳單張有取巧之處。
參加星晨一雀三味團友都是長者居多,多數人均稱不想追究。
鍾意就快D Share啦!