掃呢頁CODE去手機

2015年6月7日 星期日

劉浩龍「污糟論」惹全城圍剿 浩龍,劉浩龍,



劉浩龍「污糟論」惹全城圍剿。

next 1/1 pre

歐錦棠用日本拉麵師傅嘅故事暗寸劉浩龍!

next 1/1 pre

歐錦棠社交網!

next 1/1 pre

詹志文就分享咗做的士司機嘅爸爸因為要養家而令到雙手污糟嘅故事!

next 1/1 pre

詹志文社交網!

next 1/1 pre

邵子風就二次創作咗劉浩龍嘅言論!

next 1/1 pre

邵子風社交網!

next 1/1 pre

莊思敏話「污糟論」可能係誤會。

next 1/1 pre

劉浩龍早前在instagram發表「污糟論」,上載一張污糟手的相,自言外出食麵見到對面食客的污糟手,令到他宣布投降『走』,劉浩龍的發文一出,即觸動不少藝人及網友的的神經,惹來全城圍剿,鬧爆他不尊重從事勞動工作的基層市民外,再加上他隨文章貼上新曲《走》的網上連結,被插抽基層水搏宣傳。之後劉浩龍刪除有關貼文,並於前晚11時多發文道歉:「我是非常尊重所有基層的工作人員。我的文章不存在任何歧視,令大家誤會不安,日後我定必多加注意慎言,真是對不起。」

道歉阻不了圍攻

因失言而引起軒然大波的劉浩龍前晚透過電話錄音回應《東網》,自言有潔癖兼唔好意思,又解釋無意貶低勞動界人士,雖然有道歉,不過仍阻不了網民和藝人群起攻之。然而,眾網民繼續對事件抽水,其中藝人歐錦棠分享了日本拉麵師傅的故事暗寸劉浩龍:「我食緊碗日本拉麵,突然間一對好似生野(嘢),有嚴重皮膚病治嘅手出現係(喺)我面前。望真啲,原來唔係皮膚病,係滿佈(布)厚繭、無法可修飾的一對手!我即時不由得不對這對手的主人肅然起敬。」

前DJ詹志文亦分享了做的士司機的父親因要養家而令雙手污糟的故事:「再想想他背後的動機,辛辛苦苦也是為了賺錢回家,黑mon mon的手,捆了黑邊的指甲,就是對我們家人付出最大愛心的印記。你,或許會因為不知道別人背後的故事,望著(着)這雙手而吃不下飯。但我,回望著(着)這雙污糟的手,只有心存感激。」另外,藝人邵子風亦上載了一雙腳板底圖片,二次創作了劉浩龍的言論。與劉浩龍合作過的莊思敏就表示:「佢好Nice,唔知佢喺咩情形同心態咁講,可能係誤會。」

鍾意就快D Share啦!