掃呢頁CODE去手機

2015年6月14日 星期日

港姐起底 「高挑Charlie」曾奪十優狀元 港姐,



「高挑Charlie」麥明詩原來係2009年嘅十優狀元,當年佢受訪表示希望將來做女特首,認真志向遠大!

next 1/1 pre

麥明詩當年手持「完美成績表」接受訪問。

next 1/1 pre

麥明詩當年受訪時,多謝爸爸媽媽培養佢,更咀咗媽媽一啖。

next 1/1 pre

呢家嘅麥明詩已經成為劍橋法律系嘅高材生。

next 1/1 pre

麥明詩(左一)當年參加小太空人計劃。

next 1/1 pre

《2015香港小姐競選》首輪面試中,學歷超晒班兼被認為最有「冠軍相」嘅「高挑Charlie」麥明詩(Louisa)除咗被爆就讀英國名牌大學劍橋嘅法律系外,原來佢仲係2009年拔萃女書院嘅十優狀元。當年,佢受訪時透露父親是名校副校長,母親是職業治療師:「媽咪會買好多玩具刺激我腦部發展,又會同我一齊做手工幫助手部協調。」當時佢認為現時政府施政欠完善,希望將來從政當女特首,改善香港至更完美。真係估到估唔到,Louisa未選特首先選港姐!另外,麥明詩小時候曾經參加小太空人訓練計劃,細細個就已經到過美國接受訓練喇。

鍾意就快D Share啦!