掃呢頁CODE去手機

2015年6月10日 星期三

Hocc薦入東亞 劉龍恩將仇報撬祖兒 祖兒,劉浩龍,劉龍,容祖兒,





其他影片:>>






天后女友、有米老死,曾經「扶助」過劉浩龍一把嘅,其實仲有何韻詩。

仲記得劉龍未升呢做「容生」前,出現嘅,永遠係容祖兒、劉浩龍、何韻詩呢個「鐵三角」;當年阿詩同今時今日嘅何超儀一樣「義」字行頭,見係一句「老友」,真係幫得就幫。

07年攀上事業高峰嘅阿詩,為咗「老友」前途,唔止幫手鋪路跳槽東亞唱片,仲自製假緋聞,令對方不斷見報,真係幫到盡。

點知一個屈尾十,受人恩惠仲奪人所愛劉龍喺2012年突然高調宣佈戀上容祖兒,令何韻詩大受打擊。原來當年係阿詩開口叫許安志帶劉龍入東亞,在公在私都好幫呢個所謂「朋友」,點知…

唉…難怪阿詩年前接受黃秋生電視節目訪問,自爆自己嘅追求者同佢暗戀多年嘅好友撻着,真係唔hurt就假囉!

鍾意就快D Share啦!