掃呢頁CODE去手機

2015年6月10日 星期三

林師傑陪女友買胸圍 [FACE - 420] 林師傑,MF,



撞車翌日( 29日),林師傑就同女友歐陽巧瑩落銅鑼灣 shopping,公開咗係唔同啲!

全知言

林師傑陪女友買胸圍

年初已經有雜誌影到木偶哥林師傑帶前港姐歐陽巧瑩返屋企過夜,不過木偶哥都只係承認二人係好友關係,直到上月底木偶哥喺清水灣道發生車禍,當場斷正同歐陽巧瑩同車先焗認拍拖。

上月 28日撞車,原來翌日佢哋已經再次出動,二人戴住情侶帽殺落銅鑼灣行街買衫。當日木偶哥全程戴住副超保持星味,相反女友就自然得多,呢度行吓嗰度睇吓,已經拎住一袋戰利品嘅木偶哥就一味死跟,連女友睇 bra都企定定喺旁邊, 26歲木偶哥又幾跟得喎。

歐陽巧瑩去睇 bra,林師傑都跟到實,好男人形象即刻加分。

上月 28日林師傑因車住女友歐陽巧瑩撞車而焗認戀情。《蘋果日報》圖片

鍾意就快D Share啦!