掃呢頁CODE去手機

2015年7月23日 星期四

駕70萬新保時捷出巡 熊黛林萌爆自拍示威 熊黛林,



雖然今日勁落雨,但熊黛林嘅心情就好似晴天咁勁靚,唔單止揸住新落地嘅靚車出巡,仲要勁玩自拍「洩密」示威。

next 1/1 pre

熊黛林呢架價值近七十萬嘅白色保時捷,只係落咗地三個月咋。

next 1/1 pre

戴住副超嘅熊黛林,落車時雖然一抽二褦好論盡,但依然都係好chok,勁有名模風範。

next 1/1 pre

又要擔遮,又要拎住咁大部電話,又要落大雨,難怪熊黛林行行吓面口都歪埋。

next 1/1 pre

不過話晒係名模,當然好快回復狀態,chok番個最佳狀態出嚟啦。

next 1/1 pre

Pretty woman,walking down the street...

next 1/1 pre

有新車落地就懶理橫風橫雨嘅熊黛林,臨落車出巡前喺車度大玩自拍,唔單止嘟嘴,仲要晒V,好風騷咯。

next 1/1 pre

熊黛林同郭可頌感情穩定,而佢喺內地嘅發展亦相當順利,事業愛情兩得意,想唔風騷都難。

next 1/1 pre

熊黛林2013年宣布和郭富城甩拖之後,事業愛情發展反而更得意。近年Lynn於內地主持多個人氣節目皆創出不錯口碑,同時更撻着身家過億的郭可盈弟弟郭可頌,新男友對她寵愛有加,男友家人包括家姐郭可盈亦對Lynn讚不絶口,為兩人交往大開綠燈。事業愛情兩得意的Lynn,近日回港小休,今日更冒雨駕駛新戰車出巡!

下午約4時,Lynn單拖駕着落地僅三個多月、價值近七十萬的白色保時捷新車離開寓所,先往柴灣接助手上車,然後直駛中環。抵達後,Lynn拿着一袋物品獨自下車,徑直行去一幢商業大廈,在內逗留約廿分鐘後,Lynn即撐着雨傘步出,再度登車走人。

有新車落地,即使是下雨天亦不影響心情,Lynn下午時分心情靚爆地於車廂內嘟嘴玩自拍,仲要舉晒V,認真萌爆。之後,她再將「得意」自拍照上載社交網站,並心急地拍下新車錶板,故意「洩密」和大家分享愉快心情。Lynn留言:「天氣不好心情好。」表現相當風騷。

鍾意就快D Share啦!