掃呢頁CODE去手機

2015年7月7日 星期二

派傳單奇招突圍 兩中女變身人肉電視





其他影片:>>






一出觀塘地鐵站,就會見到一班阿姐身邊放著一塊紙板,摩打手般伸出、伸入去派傳單,不過大部分人都直行直過,在五分鍾內只派出三份。Ann與Iris就成立Jetsomore幫小商戶設計,組成一份廣告單張,為求突出,員工要背著一個高過頭的「活動」廣告膠板,亦要學好身體語言,上半身微微傾前,雙眼望著途人,手要伸出,五分鐘成功派出廿份。不過在觀塘區有一個同行UGuides收平一半「頂爛市」,又抄她們的模式,「經常扮客打嚟問價,又跟我用郵寄。我幫客人影咗相,佢都用嚟幫客登廣告。」

因為有競爭者,幫小商戶派傳單又賺得少,所以就向大公司埋手,現在就連先施、卓悅都主動找Iris合作。「我們在展覽會擺過攤位,在會場外我們有人背著燈箱在派傳單,卓悅覺得很突出,就開始去談合作。」現時為大公司派傳單佔收入的七成,未來會在廣告膠板上加裝電影,吸引更多公司落廣告。
鍾意就快D Share啦!