掃呢頁CODE去手機

2015年8月20日 星期四

救賈思樂教林漪娸 歐陽佩珊神隱 22年練氣功 [壹週刊 - 1328] 賈思樂,林漪娸,林漪,M1,



神隱廿年,歐陽佩珊轉行考中醫牌,開設醫館教氣功針灸,專醫奇難雜症。

探熱針

救賈思樂教林漪娸 歐陽佩珊神隱 22年練氣功

在無綫經典劇集《神鵰俠侶》飾演黃蓉一角而深入民心的前大台花旦歐陽佩珊(郭峰老婆),九三年宣布息影後,到北京學中醫並鑽研氣功針灸,成功考到執業氣功中醫師牌,返港在九龍灣設館開業,幾年間已收徒過千。

神隱二十二年,已經六十一歲的歐陽佩珊,名下的氣功醫館「 Susanna House」至今,不乏圈中熟客,其中包括患有糖尿病的賈思樂和《愛•回家》的林漪娸都是門下學生。

收生嚴格

一二年離開無綫轉投港視的郭峰剛剛約滿,回復自由身;六十三歲享受半退休生活,間中返老婆歐陽佩珊位於九龍灣的氣功醫館幫手,悠悠閒閒。

「呢一行有好多人都搵過 Susanna(歐陽佩珊)幫手,好似賈思樂之前糖尿超標,跟佢學咗氣功一年,指數就回復正常,另外林漪娸都係佢學生,因為佢媽咪嘅糖尿病都係 Susanna醫番好嘅。

「不過年紀開始大,日日上堂好吃力, Susanna想過退休唔教,但好多熟客都勸佢唔好退休,等大家可以有個地方聚埋一齊。」知情者說。

林漪娸、賈思樂、廖安麗、連炎輝等都是歐陽佩珊氣功醫館熟客。

郭峰送歐陽佩珊去坑口搭港鐵,經過村口先掉垃圾。

迷彩裙迷彩袋,年過六十,都算 keep到。

記者致電賈思樂,他亦直認跟 Susanna練功:「係林漪娸帶我哋去學,嗰時仲有廖安麗、連炎輝,我哋自己一班,學完之後的確係精神啲。」

多年來,歐陽佩珊門下教超過二千學生,其中還有不少是有長期病的圈中人,但她收徒條件非常嚴格。

「佢唔係個個都教!脾氣太暴躁嘅,或者佢哋認為唔適合學嘅就唔會收,好多人都係碌人情咭,熟人介紹𦧲佢收。」郭峰身邊人透露。

未夠鐘上堂,在德福平價時裝店睇衫再去大家樂歎茶餐。

歐陽佩珊要上堂教氣功,郭峰單拖到荃灣剪髮,等老婆收工。

郭峰做司機

上週四(八月十三日)下午三點,歐陽佩珊與郭峰一同離開西貢村屋,先到村口丟垃圾,再揸車落坑口港鐵站,歐陽佩珊落車轉搭港鐵返九龍灣醫館。

六十有一的歐陽佩珊一頭短髮,身形雖比廿年前發福,但未算大走樣。於九龍灣站落車後,她在德福廣場行了幾間鋪頭睇特價衫,但冇收穫,之後坐低大家樂食下午茶餐,等到差不多夠鐘,才行返氣功醫館上堂。

兩公婆到將軍澳 Pop-Corn的 Pokka撐枱腳,其間歐陽佩珊走出餐廳外的吸煙區煲煙。

煙癮起

至於郭峰揸車送完老婆去坑口後,便直駛到荃灣綠楊新邨,泊低車先到便利店交費和去銀行,跟住再去剪頭髮。搞掂啱啱夠鐘揸車去九龍灣接埋老婆,之後拍拖到將軍澳 Pop-Corn商場的 Pokka Cafe,撐枱腳。

食食吓,歐陽佩珊煙癮起,要走出商場外扯番支煙;吸煙危害健康,但有超過廿年氣功底護體,應該頂得住嘅!

12年郭峰離開無綫加盟港視,今年五月約滿後過半退休生活,間中返醫館幫手。

有氣功中醫師執業資格的歐陽佩珊,在九龍灣開設醫館「 Susanna House」,多年來收了超過二千個徒弟。

老戲骨

現年 61歲的歐陽佩珊, 75年加入麗的電視成為花旦,三年後轉投無綫,拍過《網中人》、《抉擇》、《楚留香》等經典劇,在《神鵰俠侶》中飾演黃蓉一角更深入民心。其後有傳老公郭峰患上癌症,靠氣功逃過一劫, 93年歐陽佩珊退出娛樂圈轉返內地讀中醫,畢業後正式成為執業氣功針灸師,在香港開班授徒。丈夫郭峰亦是圈中著名老戲骨,拍過《尋秦記》、《創世紀》、《豪門》等電視劇,二人早在麗的年代合作《無語問蒼天》撻着, 77年拉埋天窗至今。

與郭峰結婚接近四十年的歐陽佩珊, 80年代在《神鵰俠侶》演黃蓉一角,令觀眾留下深刻印象。

養生

都市人對健康養生愈來愈重視,其中氣功是可以鍛鍊自身行氣、運動意識及透過呼吸去調節身體,以達到強健身心、防病治病及養生的功效。氣功分調心、調息、調身三大元素,可以排除雜念,令血氣暢通,五臟六腑功能協調,從而增強活力,延長壽命,推遲衰老。練習氣功,多建議在室內,避免吹涼風,因運功時全身毛管會擴張,涼風容易滲入身體。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!