掃呢頁CODE去手機

2015年8月25日 星期二

44歲鍾麗緹咬實「小鮮肉」新歡 拍拖3個月玩純愛 鍾麗緹,鍾麗,



44歲鍾麗緹咬實「小鮮肉」新歡 拍拖3個月玩純愛

2015-08-25 07:30:00



近日44歲鍾麗緹(Christy)跟年輕11載內地型男張倫碩的姊弟戀鬧得熱哄哄,美魔女被指「吃小鮮肉」;只是,這口小鮮肉,Christy原來還沒「吃」進口。面對張倫碩,Christy坦言有愛的感覺,但進一步親密男女關係,Christy就高八度澄清:「冇呀!沒有呀!」小鮮肉張倫碩亦揚言:「如果萬一做了......節目的感覺就會變。」這段姊弟戀,原來發乎情,止乎禮。

Christy跟33歲張倫碩因為參與內地真人騷《如果愛》而被傳撻着。鏡頭前,二人投入去愛,鏡頭外,二人繼續攬抱;就像這天接受專訪,二人全程如糖黐豆般黐在一起,又拖手又唱情歌,以行動告訴大家,他們是一對的。

近日二人互笠高帽說話可聽過不少,倒想知道,二人是否真的在拍拖。Christy笑着說:「我哋喺節目裏面係男女朋友,所以我承認我哋係男女朋友。我哋3個月喺埋一齊,佢比我好多surprise,氹我、照顧我,呢啲感動係真㗎,人哋比你咁多surprise,你會唔開心咩?」

究竟鏡頭以外,二人有沒有更進一步的親密男女關係?Christy聞言高叫:「冇呀,沒有呀!」張倫碩亦強調:「如果萬一做了......節目的感覺就會變,我們要保持一個很簡單的love。如果真的拍拖,會有影響的。」將來會否有發展機會,Christy表示不知道,一切順其自然好了:「但一定會做好朋友,因為佢真係好好,好多嘢好夾,希望將來有機會可以一齊拍電影。」



鍾麗緹同張倫碩,都幾襯喎。

鍾意就快D Share啦!