掃呢頁CODE去手機

2015年8月12日 星期三

有片!范冰冰李晨拍拖 診所整形七小時 冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,





其他影片:>>






早前范冰冰借強國節目澄清自己冇整容,骨就可能冇削,但其他呢?

被日本名醫列入「最佳整形範本」50強嘅范冰冰多次強調自己純天然,不過早兩日,佢就孖住男友李晨去台灣板橋區醫學美容診所,疑似有搞作。

大棚人咁明目張膽?李晨即時將口罩遞俾女友,遮遮樣準備去執執樣;兩人隨後手拖手跟住一大班人行去診所,再由職員帶領去到六樓診症室。

逗留足足七個鐘,范冰冰由經理人陪同以及男友攙扶下落樓,范爺明顯好攰,仲行得好慢,為免范爺分神兼被認出,其經理人亦做埋柴可夫,車兩人到下榻嘅晶華酒店。

當問到李晨有冇接受療程,李晨就突然發爛,雖然范冰冰其後主動致電表示只係一般潔膚雷射,但做足七粒鐘,加上李晨咁大反應,係定唔係大家自己估喇!
鍾意就快D Share啦!