掃呢頁CODE去手機

2015年9月3日 星期四

送百萬 Benz跑 幫奶奶拉客 謝安琪貼盡張繼聰 [壹週刊 - 1330] 繼聰,謝安琪,張繼聰,M1,



前陣子愛上闊太打扮的謝安琪,是日扮青春。

探熱針

送百萬 Benz跑 幫奶奶拉客 謝安琪貼盡張繼聰

同張繼聰結婚八年,事業和收入,長期凌駕老公,要擔起成頭家,謝安琪毫無怨言。

收入有限的張繼聰近日睇中價值過百萬的 Benz C63跑車,天后老婆科水照買,做好老婆唔只顧老公,自從去年張繼聰媽咪做了美容產品直銷會員, Kay便不停向身邊人狂 sell,幫奶奶拉客;嚟緊十月開始,更連接十六場騷,跑數養家。

幫補家用

謝安琪孖老公到寓所附近吃茶餐,其間張繼聰卻全程掛住講電話。

人妻女神謝安琪,被 Juno麥浚龍睇中合唱《羅生門》,歌曲一夜間在 fb洗版,連 Juno亦人氣急升。

不過,始終不及食足八年免費 B餐的張繼聰,被女神由頭到腳,由底到面照顧,令高登仔流晒口水。

有老婆交租,豪住比華利山獨立屋的張繼聰,成功泊到 TVB碼頭後,總算有啲收入,幫補部分生活費。

「 TVB啲小生幾乎走晒,加上擦掂 Sandy(余詠珊)同珍姐(曾勵珍),阿聰多咗好多機會,舊年仲簽埋藝員約,騷價由六百升到三千,起碼有穩定收入,可以分擔家用,唔使靠晒老婆。」謝安琪身邊人說。

但相比謝安琪,張繼聰仍然大有距離。同老婆到寓所附近的台式餐廳食幾十蚊的茶餐,細數,張繼聰埋單。

周圍晒辣車

但講到大數目,就唔同講法。搵得少,但張繼聰鍾意玩車。兩年前,謝安琪送了架 Benz A250給他做生日禮物,近日再睇中馬力更強的 Benz C63跑車,又氹老婆買。

「阿聰鍾意辣車,但因為價錢貴,所以一直都忍手,阿 Kay見個仔都俾老豆影響到鍾意車,老公同仔都開心,阿 Kay咪買囉!」

新玩具到手,張繼聰開心揸住架 Benz跑演嘢,又讓朋友試揸。晒車之餘,早前他又公開話老婆透過媽咪傳訊息,提醒他有腰傷不要落場打籃球,女神老婆事事周到,甚至幫埋張繼聰媽咪拉客搵錢。

鍾意辣車的張繼聰,話咁易就氹掂老婆俾錢買車價過百萬的 Benz C63。

張繼聰晒命,讓友人揸新買的 Benz跑。

搶客冇手軟

去年,張母做了美容產品直銷會員後,好新抱謝安琪就不停幫奶奶拉客。

「個品牌專出美容產品,有外用有內服,娛樂圈好多人都用,啲產品一啲都唔平,隨便都過萬一 set,阿 Kay奶奶做咗呢隻牌子嘅直銷會員後,每次出活動,阿 Kay見到人都會幫口 sell,話用咗啲產品有幾好,叫人幫襯。有啲人以為阿 Kay入咗會做 sales,其實個會員戶口係佢奶奶嘅,好多 artists都幫襯過佢,好似阿 Kay經理人夏森美老婆,都係個品牌直銷會員,但同阿 Kay奶奶唔同 line,阿 Kay都唔客氣,搶走咗唔少客。」謝安琪身邊人說。

謝安琪出面幫奶奶拉客搵錢,婆媳關係要好。

上月二十三日,謝安琪到澳門為十月演唱會宣傳。

巡迴唱跑數

要貼盡張繼聰,謝安琪更加努力賺錢。下月開始,一口氣接下十六場巡迴演唱會,跑數養家。

上週六(八月二十九日),張繼聰為港姐彩排,謝安琪就負責湊仔。傍晚六時多,兩母子去到中環 PMQ元創方,出席朋友 BB滿月活動,謝安琪球衣加短褲青春逼人,見到朋友的 BB,又母愛氾濫抱住唔放。

在場逗留約半粒鐘,離去時,要踩住五吋暗踭鞋落樓梯,謝安琪步步為營,但仍不忘向記者揮手招呼,八歲的張瞻則由外傭姐姐拖實。

謝安琪到中環 PMQ賀友人 BB滿月,不過只逗留半小時便離開。

為咗巡迴唱,延遲再生 B計劃的謝安琪,抱住朋友的 BB唔放。

兒子張瞻已經八歲大,高咗兼剪短頭髮。

人妻女神

同 Kelly、千嬅一樣,謝安琪鍾意自己湊仔返學。

現年 38歲的謝安琪,出道不久便未婚懷孕,與比她年輕兩歲的張繼聰閃電結婚,因為收入不多,二人只能租住交通不便的大埔村屋,直至憑《囍帖街》走紅,謝安琪開始富貴,搬入明星屋苑大埔比華利山獨立屋。夫憑妻貴,謝安琪對夫家非常照顧,擔家之餘,亦不介意與張繼聰家人同住,就算工作量飆升,仍盡量親自湊仔返學,又經常抽時間出席學校家長日,與其他家長聯誼,一百分好老婆。

天與地

去年,張繼聰憑無綫劇《老表,你好 hea!》成功彈出,自此開始多 job,唔使俾人再叫廢柴。不過老婆謝安琪拍一個廣告,已勝過張繼聰拍幾套劇,收入始終「天與地」。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!