掃呢頁CODE去手機

2015年9月28日 星期一

單身過中秋 朱慧敏企硬撇Eddie Eddie,朱慧敏,



Eddie被《好報》拍得夜會索女後,朱慧敏在中秋節企硬與Eddie分手。

next 1/1 pre

朱慧敏在出席活動時充滿笑容,沒有就分手一事影響心情。

next 1/1 pre

朱慧敏與市民玩得好開心。

next 1/1 pre

朱慧敏有求必應任影唔嬲。

next 1/1 pre

朱慧敏表示單身過節反而有更多朋友陪。

next 1/1 pre

5月中Eddie被《好報》拍得夜會索女,至情海翻波。

next 1/1 pre

Eddie早前在微博宣布與朱慧敏準備結婚,但此情不再。

next 1/1 pre

朱慧敏表示專心工作儲多桶金置業。

next 1/1 pre

34歲前港姐亞軍朱慧敏(Queenie)年初決定與拍拖逾三年的前EO2成員彭懷安(Eddie)明年結婚,惟5月中Eddie被《好報》拍得夜會索女,至情海翻波,Eddie大力箍煲,兩人感情一直拖拖拉拉。日前Eddie透露華星冰室股東舉行派對,放風希望「人月兩團圓」,豈料Queenie在中秋節決絕地與Eddie斬纜,令人唏噓!

祝Eddie盡快找到新女友

Queenie在出席中秋節活動時提到「股東派對」,她表示當天身在大陸未有參加,那麼Eddie豈不是很可憐?Queenie說:「唔慘!好多人陪佢過,總有機會同佢見面,睇緣分祝佢中秋節人月兩團圓,快啲搵個新女朋友。(正式斬纜?)都持續咗一段日子,我哋關係係好朋友同生意夥伴,依家主要傾工作上嘅嘢。(之前畀人影到一齊返華星睇舖?)嗰幾日有啲圈中朋友嚟食飯,所以一齊落去招呼,我哋分得好清楚,工作就係工作,生意就係生意。(感情都分得開?)係,依家唔講感情,完全只限工作。(佢冇落力挽回?)天時地利人和,好多嘢睇緣分,將來嘅嘢唔知。(畫上句號?)我哋始終有感情、有情義,唔想講得太白傷害到對方,我哋一路關係良好、有溝通。」

專心工作儲多桶金置業

兩人已達談婚論嫁階段,更着手籌備婚禮事宜,Queenie說:「冇搞好耐,係有訂酒席。(全部撻訂?)係呀!(如果Eddie有另一半你唔介意?)我會好開心,衷心祝福佢,希望佢快啲搵到第二個,佢都係個好好嘅人。(分咗手?)有啲嘢唔想講到好白,我哋依家都係單身。(可以各自搵另一半?)係。」揚言目前未有追求者的Queenie,說想專心工作,一切順其自然:「唔做嘢好悶,家人喺外地,做嘢先有收入,可以儲多桶金置業。(下次會否搵個專一男?)我好信Eddie,佢唔花心。」

單身過節多人陪不寂寞

回復單身後過中秋,Queenie並不寂寞,晚上約了朋友食飯,想到大坑欣賞舞火龍,而她更跟另一班朋友首次打台灣牌打通宵:「我唔係好識打,冇斬獲,輸咗133蚊,但Auntie親自下廚有東星斑,好抵,租場都唔止!」活動中,Queenie在台上與市民玩遊戲時,心情大靚笑得非常燦爛。

      

對於Queenie的「祝福」,Eddie僅透過短訊回覆《東網》:「祝大家中秋節快樂。」並配以笑臉圖案,看似心情輕鬆。

鍾意就快D Share啦!