掃呢頁CODE去手機

2015年9月13日 星期日

實測iP6s! 按壓轉功能 3D Touch好玩 生活+趣聞,





其他影片:>>






等到頸都長,iPhone 6s / 6s Plus終於都登場,移師到新地方搞發布會,果然無令人失望,新產品密密出,而且仲好有驚喜。

眾多新產品之中,最受關注當然是iPhone 6s / 6s Plus,兩機玩法基本上同iPhone 6 / 6s,功能一樣,只是屏幕大小之分,而顏色方面,新加入早就傳聞已久的玫瑰金及粉紅色,玫瑰金食正高級腕錶熱潮,粉紅色毫無疑問,擺明吸引女用家。

功能方面,就以全新的3D Touch最好玩,屏幕可偵測手指按壓力度,而跳出功能選單,一隻手指就可以玩到盡,例如睇訊息時,內容有日期、地址等,就可以按住日期,跳出行事曆,按住地址,就會跳出地圖,實用性大大增加。(IPHONE 6S : MAH03784)

另外,前置相機升級到500萬像素,後置相機就升級到1200萬像素,兼且加入4K影片攝錄(4K : MAH03789,00:41),講質素,的確無得輸,超級細緻,影相功能就新加入Live Photo,可以拍攝最多1.5秒的移動相片,同樣利用3D Touch,就可以睇到張識得郁既相,好玩喎。(LIVE PHOTO : MAH03789)

兩款新iPhone 9月12號就可以網上預訂,9月25號就派貨。
鍾意就快D Share啦!