掃呢頁CODE去手機

2015年9月13日 星期日

叻女!邱子傑囡囡Jessie贏得小廚神季軍



邱子傑囡囡Jessie三歲已開始入廚,認真厲害呀!

next 1/1 pre

恭喜Jessie贏得季軍,加油呀!

next 1/1 pre

邱子傑及太太邱李茂琪(資料圖片)

next 1/1 pre

溥儀眼鏡老闆邱子傑的女兒邱聖華(Jessie)日前剛過13歲生日,並為自己帶來一份最好的生日禮物,就是在無綫節目《我係小廚神2》中得到季軍!Jessie在《我2》中和多位年紀相若的小朋友比併廚藝,Jessie的水準不錯,表現淡定,親自烹調不少菜式,並成為大熱。今次能打入三甲並得季軍,身為父親的邱子傑當然十分高興,在網上上載女兒拿着獎杯的相片分享箇中喜悅,並留言:「我係小廚神2季軍!Well done Jessie!」三歲已開始入廚、十歲時曾跟名廚學藝的Jessie,自小已是甜品高手,同時也關注健康飲食,去年學習種植有機蔬菜。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!