掃呢頁CODE去手機

2015年10月6日 星期二

四叔豪派1,500萬利是 9年派逾6千萬 四叔,李兆基,



徐子淇先後為李家生咗4個B,李家長子李家傑亦為四叔李兆基帶來三胞胎男孫,每次家有喜事,四叔都重重有賞,出手一次比一次豪,唔止獎勵懷胎十月嘅新抱,更惠及員工,每人豪派一萬元利是,夾夾埋埋,四叔娶新抱加埋抱七個孫,合共派咗6千萬。(編按:徐子淇二女晞兒出世時,四叔以「居安思危」為由未有派利是)

今次徐子淇誕下男孫,四爺即大派$10,000利是俾恒基員工同朋友,合共千五萬,皆大歡喜!

06年

李家誠同徐子淇喺澳洲舉婚禮,恒基逾千員工每人獲派利是$10,000元,合共1,050萬。

07年,李家誠、徐子淇大女晞彤出世

四叔首次做爺爺,即派發萬元利是給直屬公司員工,合共1,000萬元。四叔亦送上麥當勞道惠苑四千多呎豪宅俾徐子淇當禮物。

09年,李家誠、徐子淇二女晞兒出世

四叔以「之前金融海嘯,要居安思危」為理由,不再派利是俾員工,但亦再送多個惠苑四千多呎豪宅俾子淇。

2011年,李家誠、徐子淇三子俊熹出世

四叔抱男孫,再次豪派萬元利是,合共1,500萬。另四叔送上興建中嘅山頂白加道大宅俾子淇做獎勵。

2015年,李家誠、徐子淇四子建熹出世

即係呢胎四叔繼續派萬元利是,合共都係派咗1,500萬。

李家大公子李家傑於2010年為四叔一索三個男孫,恒基即宣佈,恒基地產直屬員工,每位獲發萬元利是。

次女李晞兒出世(資料圖片) 囝囝李俊熹(資料圖片) 2006年徐子淇與李家誠於澳洲舉行世紀婚禮。(資料圖片)
(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!