掃呢頁CODE去手機

2015年10月15日 星期四

證實Baby面部冇整容 院長將寫鑑定報告作訴訟證據 Baby,整容,Angelababy,



Angelababy(楊穎)報告終於出嚟喇! Baby今早8點,由兩個公證員及其代理律師陪同下,前往中國醫學科學院整形外科醫院,進行頭部掃描及該院長鑑定Baby嘅面部有冇做過手術(新聞連結:http://bit.ly/1G6KVVH)。

Baby成程好輕鬆,獲安排去VIP室候診,由內地知名整形專家祁佐良鑑定,為Baby檢查面部,該整形外科醫院院長祁佐良當時於初步檢查,指出Baby嘅雙眼皮、眼角同口腔部分正常,無切口痕跡,而其他部位嘅檢查結果,需要由院方,根據科學分析最終得出。院長祁佐良又表示:「做出的雙眼皮一般是明顯的兩層,Baby的和一般人不一樣,本身就有好幾層。」

檢查期間,Baby並冇化妝,同院長祁佐良傾偈時,Baby主動要求對額頭、鼻子、雙眼皮、開眼角、削骨、嘴巴、下巴、顴骨及蘋果肌等臉部做出檢查,還笑著向記者問:「快幫我想想還有什麼地方?」其後,進行照X-ray及多項檢查。

目前Baby嘅鑑定結果已出,院長祁佐良更親自拎出Baby嘅X光片,證實Baby臉部各部位冇整容,院長祁佐良將寫一份鑑定報告,此次並非司法鑑定,相關報告將成為民事訴訟的輔助證明,另外,鑑定亦喺公證員全程記錄下進行,以證明係Baby本人。

(《新浪》圖片) (《新浪》圖片) 由內地知名整形專家祁佐良院長鑑定。(《新浪》圖片)
Baby細心聽院長講解…
全程由兩個公證員及其代理律師陪同。
鍾意就快D Share啦!