掃呢頁CODE去手機

2015年10月4日 星期日

你敢唔敢? 黃錦燊俾手機趙雅芝任睇 黃錦燊,趙雅芝,黃錦,手機,





其他影片:>>






如果要數娛樂圈令人羨慕嘅一對,唔止劉青雲同郭藹明,仲有趙雅芝、黃錦燊呢一PAIR㗎。

前排佢哋仔仔黃愷傑贏咗內地一個飛行真人騷,仲請咗趙雅芝、黃錦燊做乘客,揸飛機兜番轉。阿仔仲話全靠阿爸、阿媽俾咗一個幸福嘅家庭佢,究竟佢哋兩公婆平時係點相處呢? 早前趙雅芝、黃錦燊接受訪問就透露,最緊要係互相尊重,多啲溝通。我就覺得唔單止咁簡單,仲要係兩公婆都唔會有任何秘密。好似呢日撞到佢哋去嘆下午茶,黃錦燊係度篤電話。

估唔到係黃錦燊連電話內容講啲咩,都逐一SHOW比趙雅芝睇,換轉其他男人,肯定唔會咁做啦。到趙雅芝臨走嘅時候,坐係度補妝,黃錦燊雖然已經著好晒外套READY定,但依然慢慢等老婆化好個妝先,兩公婆能夠恩愛超過三十年,互相就下就下咪咁簡單囉。
鍾意就快D Share啦!