掃呢頁CODE去手機

2015年10月20日 星期二

亞姐淘汰戰質素參差 E級小平激戰整容若同 亞姐,整容,亞洲小姐,



王小平(左)胸壓全場,而文若同就認自己有打瘦面針。

next 1/1 pre

曹爍彬樣貌標致,仲話自己睇得出有佳麗整容。

next 1/1 pre

文若同大方承認自己有打瘦面針,又話自己好優秀。

next 1/1 pre

側面睇真啲!

next 1/1 pre

王小平自爆有E cup上圍!

next 1/1 pre

王小平自覺有啲肥。

next 1/1 pre

胸壓全場呀!

next 1/1 pre

「V煞林夏薇」姚冠羽個下巴真係冇得輸呀!

next 1/1 pre

「翻版Coffee」唐君嬈(左)

next 1/1 pre

本年度《亞洲小姐競選》於深圳舉行中國內地賽區100強淘汰賽,除了9位早前透過不同賽區挑選而直入下月底舉行的中國內地總決賽外,其餘91位佳麗分九組接受大會提問,最後選出41位佳麗進級50強,準備接受下一輪淘汰賽。一班佳麗穿上Tee及熱褲亮相,隨後換上自選泳裝騷Quali,但質素好壞參半,順眼、醜樣、燕瘦環肥、整容樣、現形等比比皆是,其中(39)「翻版Coffee」唐君嬈、(56)「粗腿歐陽巧瑩」王小平、(69)「翻版趙麗穎」曹爍彬較為省鏡。

觀乎全場上圍最豐滿的王小平,現場視覺效果震撼非常,她接受訪問時自稱上圍達E Cup,問到可有認為身材有優勝之處?她說:「還好!我覺得自己有點肥,其實身材都要多謝媽咪,肥就要Keep吓,食少一點與多做運動。」至於樣貌標致的曹爍彬以樣貌「純天然」取勝,她更「大契」上身,整容「係人係鬼」一眼便睇得出:「肯定有!女孩子可以看得出來!(你好有自信?)沒有人是完美的,我還有很多地方有待改進,例如是提高接演技能。」

有天然靚當然亦有「人工美」,部分佳麗「膠面」更膠到出晒面,包括(12)馬穎、(35)唐穎、(67)「翻版陳樂榣」文若同、(75)孫韵婷、(80)姜軒雅及(94)「V煞林夏薇」姚冠羽等疑似人造人,搞笑的是文若同似乎吃了「誠實豆沙包」,坦承面容曾有所改動!鼻如間尺般直的她最初只表示是化妝關係,但當被問到有否整容,她說:「有作微調,打了瘦面針。(介意人哋話你整容?)這代表我很優秀。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!