掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

唐詩詠為洪永城護航 撐太忙唔見護照 __,唐詩詠,洪永城,

唐詩詠唔舒服都力撐男友洪永城唔係「呢啡」,係太忙先至唔見Passport,呢啲女朋友邊度搵。next1/1pre唐詩詠話洪永城心痛唔見咗本Passport多個心痛佢病咗。next1/1pre唔見咗Passport搞到冇得親身去攞獎,唐詩詠話呢啲係天意。next1/1pre唐詩詠話知道洪永城唔見咗Passport嚇到失聲。next1/1pre唐詩詠於將軍澳出席台慶劇《梟雄》大結局晚宴,帶病上陣的她受 ...


唐詩詠唔舒服都力撐男友洪永城唔係「呢啡」,係太忙先至唔見Passport,呢啲女朋友邊度搵。

next 1/1 pre

唐詩詠話洪永城心痛唔見咗本Passport多個心痛佢病咗。

next 1/1 pre

唔見咗Passport搞到冇得親身去攞獎,唐詩詠話呢啲係天意。

next 1/1 pre

唐詩詠話知道洪永城唔見咗Passport嚇到失聲。

next 1/1 pre

唐詩詠於將軍澳出席台慶劇《梟雄》大結局晚宴,帶病上陣的她受訪時「氣若游絲」,她表示聲帶發炎導致失聲兩天,男友洪永城(Tony)豈不是很心痛?詩詠即取笑對方遺失護照,以致未能出席馬來西亞頒獎禮,她笑道:「佢心痛本Passport,我真係畀佢嚇到失聲,真係難得一遇,有個人整唔見本Passport冇得去攞獎。」

推測男友洪永城台慶有獎攞

提到Tony出發前一日搵足12小時護照,問到有否幫對方搵護照?她說:「佢呢啲咁亂嘅人,係自己先搵到㗎咋,冇人幫到佢搵。(佢成日都好大頭蝦?)唔知呀,但黃翠如話佢『呢啡』,我就未見過佢咁大頭蝦,可能係天意,我諗佢真係太忙喇。」對於Tony在台慶頒獎禮獲四項提名,是否睇好對方?詩詠力撐男友:「都Okay嘅,點都有一個獎,兩個就太多喇,我覺得『飛躍進步男藝人』都有機會,做戲方面今年佢多咗好多機會。」



鍾意就快D Share啦!