掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

Rosemary拋胸舞孃單身最後一激 __,Rosemary,

Rosemary穿上超性感束衣出席婚前派對,流露幸福笑容。
Rosemary拋胸舞孃單身最後一激下月出嫁的混血名模Rosemary前晚獲伴娘貝安琪安排神秘bridalshower,以舞孃為主題。Rosemary穿上超性感束胸衣,以舞孃造型上陣,玩到又喊又笑的她,之後直落唱K擘住一字馬唱歌,high到爆!Rosemary穿上超性感束衣出席婚前派對,流露幸福笑容。準新娘Rosemary已定於周四(12月3日)出發往印度,與印度裔富商男友Jason的婚禮作準備, ...


Rosemary拋胸舞孃單身最後一激

下月出嫁的混血名模Rosemary前晚獲伴娘貝安琪安排神秘bridal shower,以舞孃為主題。Rosemary穿上超性感束胸衣,以舞孃造型上陣,玩到又喊又笑的她,之後直落唱K擘住一字馬唱歌,high到爆!

準新娘Rosemary已定於周四(12月3日)出發往印度,與印度裔富商男友Jason的婚禮作準備,結婚在即的她前晚到其中一位好姊妹位於半山的寓所晚飯,事前貝安琪要求她穿束胸衣及戴假髮,Rosemary到達一刻才知道是自己的bridal shower,她說:「開頭以為淨係嚟我婚禮嘅姊妹出席,但原來佢哋搵晒我啲好朋友一齊嚟,好開心,舞孃呢個dress code我好鍾意。」

與「變性男」辣舞

前晚特別安排一名男扮女裝的舞蹈員跟Rosemary大跳辣身舞,之後玩「心有靈犀」遊戲,事前各姊妹要求Jason回答20條問題並拍成影片,要Rosemary回答問題,其中一條問:「Jason在Rosemary身上發生最尷尬的事?」Rosemary答:「Jason曾經飲醉酒後嘔喺我心口。」可惜答錯!最後共答錯七題,Rosemary慘被罰飲紅酒、香檳和燒酒,她說:「最sweet一題係叫佢用一句句子嚟形容我,我嘅答案係玫瑰,佢嘅答案係一朵永遠盛放嘅花。呢個遊戲好sweet,因為有啲說話佢從來冇喺我面前講過。」她很感激姊妹們的用心,工作忙碌的Jason竟能在她不知情下拍好片段,由於未婚夫在不同場合拍攝,故每個答案也以不同造型出現,有時更是做瑜伽期間,甚為搞笑。

Rosemary與一班戴假髮扮舞孃的姊妹狂歡一夜。
  • Rosemary與一班戴假髮扮舞孃的姊妹狂歡一夜。
Rosemary(左)興奮到擘一字馬唱K。
  • Rosemary(左)興奮到擘一字馬唱K。
伴娘貝安琪(左)向Rosemary送上祝福。
  • 伴娘貝安琪(左)向Rosemary送上祝福。

之後Rosemary與好友轉場到銅鑼灣唱K,愈夜愈High的她擘住一字馬唱歌,玩到凌晨3時才盡興而回。Rosemary自爆前晚又笑又喊:「真係好感動,希望尋晚喊完,到結婚嗰日唔好喊啦。」問她收到甚麼禮物?她賣關子笑言:「好私人嘅嘢,唔答啦。(性感內衣?)係naughty嘅禮物,哈哈。」

陳嘉容(左)和社交名人黎曉靈(右)性感上陣。
  • 陳嘉容(左)和社交名人黎曉靈(右)性感上陣。
Rosemary與印度裔富商男友Jason將於印度成婚。
  • Rosemary與印度裔富商男友Jason將於印度成婚。

陳嘉容送香檳杯

有份出席婚前派對的名模陳嘉容笑言知道要扮舞孃時已滴汗,她說:「未試過扮舞孃,但同呢班外籍女仔幾好玩,(有冇三級表演?)佢哋請咗個男人扮女人嘅舞蹈員嚟同Rosemary跳咗part辣身舞,不過唔三級,好好笑。」她送上一對香檳杯給新人,寓意成雙成對。

而社交名人黎曉靈則是Rosemary的姊妹團,她爆Rosemary感動到攬着她喊:「三號我會陪佢飛印度做姊妹,初時佢唔好意思叫我做姊妹,因為知我近排身體唔好,但我一早買定機票,仲做定印度服出席添。」她表示前晚唯一出了小意外,就是入K房時,其中一個女仔被跌下的燈箱撞傷頭,老闆為表歉意即請大家飲酒!

文:名人組

鍾意就快D Share啦!