掃呢頁CODE去手機

2015年11月15日 星期日

猷君Yumi貼戀愛宣言 四太唔受:咁細個讀書先 :),Yumi,尹秦睎,猷君,梁安琪,四太,





其他影片:>>






賭王何鴻燊四房兒子何猷君有家底、靚仔又有學識,在芸芸富二代中絕對是超級筍盤,不過自他與經常被指整容的雙胞胎組合By2成員白緯玲(Yumi)爆緋聞,玻璃碎即時鋪滿一地,台灣《蘋果》昨日爆猷君上月在facebook貼他跟Yumi戴情侶帽的相片,似乎名草的確已有主。

據知,二人貼相是為了慶祝交往一周年,相中與Yumi戴紅色情侶cap帽的猷君,甜蜜依偎在Yumi右邊膊頭,猷君的帽寫着「Always loyal to Yumi(對Yumi永遠忠誠)」,Yumi的帽則寫「Always love Mario(永遠愛猷君)」,相當溫馨。

■四太昨日再談猷君年紀小未成熟,擺明不喜歡Yumi。資料圖片 ■Yumi經常被指整容變臉,難得猷君不介意,照單全收。 ■去年11月本報拍得猷君陪Yumi逛平民時裝店,晃眼二人拍拖一年。

資料圖片

「個個都係朋友」

四太梁安琪之前被追問囝囝的戀情時,表示猷君年紀還小及未讀完書,一定不會閃婚,重擊Yumi入門美夢,昨日本報記者再問四太關於猷君的戀情,四太再次棒打鴛鴦:「老唔老土?第一,我唔知啲相係乜嘢,冇興趣睇,太多嘢做,唔會睇facebook,亦冇facebook,所以冇乜可以評論。」談到相片中二人頗親密,四太強調:「個個都係我個仔嘅朋友,佢咁細個,讀書先,讀書行先,未定性,未夠成熟。」

採訪:唐如

鍾意就快D Share啦!