掃呢頁CODE去手機

2015年12月21日 星期一

吳業坤攞獎冇多謝 龔嘉欣嬲豬? __,吳業坤,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,

跟住仲有咁多頒獎禮,吳業坤識做啦!next1/1pre吳業坤深夜上載自己的喊相自抽,仲改圖話我聽日唔想返工呀,真係好可愛。next1/1pre瞓得三粒鐘,今早起身開工,食燒賣慶功。next1/1pre龔嘉欣上載長文,唔通佢意有所指。next1/1pre狄易達被網民質疑攞獎資格,佢就發文自勉。next1/1pre吳業坤尋晚喺勁歌金曲頒獎禮因為攞獎太感動,喊到眼鏡起晒霧,凌晨時份佢再甫自己爆喊相自抽, ...


跟住仲有咁多頒獎禮,吳業坤識做next1/1pre吳業坤深夜上載自己的喊相自抽,仲改圖話我聽日唔想返工呀,真係好可愛。next1/1pre瞓得三粒鐘,今早起身開工,食燒賣慶功。next1/1pre龔嘉欣上載長文,唔通佢意有所指。next1/1pre狄易達被網民質疑攞獎資格,佢就發文自勉。next1/1pre吳業坤尋晚喺勁歌金曲頒獎禮因為攞獎太感動,喊到眼鏡起晒霧,凌晨時份佢再甫自己爆喊相自抽, ...


跟住仲有咁多頒獎禮,吳業坤識做

next 1/1 pre

吳業坤深夜上載自己的喊相自抽,仲改圖話我聽日唔想返工呀,真係好可愛。

next 1/1 pre

瞓得三粒鐘,今早起身開工,食燒賣慶功。

next 1/1 pre

龔嘉欣上載長文,唔通佢意有所指。

next 1/1 pre

狄易達被網民質疑攞獎資格,佢就發文自勉。

next 1/1 pre

吳業坤尋晚喺勁歌金曲頒獎禮因為攞獎太感動,喊到眼鏡起晒霧,凌晨時份佢再甫自己爆喊相自抽,真係勁搞笑!今朝晨早流流佢又起咗身,仲為自己搞咗個「盛大」嘅慶功宴,主菜就係一籠燒賣,fans都留言笑佢係咪真係咁鍾意食燒賣!

而緋聞女友龔嘉欣唔知係咪嬲吳業坤冇公開多謝自己,好似心情唔多好咁,佢喺instagram甫相留言:「要跌過痛過,才能成為更堅強的自己,但緊記不要重複犯錯,不然那只會是原地踏步,我仍在學習中。」哎呀,吳業坤快啲氹番人

另外,尋日同樣得獎的狄易達被網友質疑「吓?」咁都有獎攞,佢喺社交網發文話:『吓?』得很好 各有各追隨 我有我風格」似乎攞呢句說話自勉。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!